Pomembno pri oblikovanju trženjske e-pošte

Avtor: Miran Žgeč | Objava: 09.06.2009

Z nekaj preprostimi smernicami lahko bistveno povečate uspeh svoje trženjske kampanje.



Pripravo in oblikovanje grafičnih oziroma tako imenovanih HTML elektronskih sporočil je najbolje prepustiti strokovnjaku na tem področju. Ta vam bo zagotovil ustrezen prikaz vaše grafične podobe v večini programov za pregled elektronske pošte. Zavedati se morate, da prejemniki elektronskih sporočil uporabljamo različne namizne ali spletne programe za pregledovanje elektronske pošte in da prikaz vašega sporočila ne bo vedno tak, kot bi si želeli, saj vsak program prikazuje vsebino rahlo drugače. Žal do danes še niso našli skupnega jezika, ki bi omogočil, da bi vsi programi uporabljali skupen standard.
 
Kaj pa lahko kot pošiljatelj elektronskih sporočil naredite, da bodo vaša sporočila prikazana tako, kot želite, oziroma kako zagotoviti, da ne bodo preveč odstopala od želenega? Smernice v nadaljevanju vam bodo v začetno pomoč pri izvedbi uspešne e-poštne trženjske kampanje, ne glede na to, ali se boste priprave lotili sami ali boste to prepustili strokovnjaku na tem področju.
 
1. Nikoli ne uporabite slik namesto pomembnih naslovov ali pozivov k nakupu, saj se vam lahko zgodi, da slika ne bo prikazana in boste ob tem izgubili tisti del vsebine, ki je najbolj bran.
 
2. Vedno dodajte ALT-besedilo k sliki. ALT-besedilo je neke vrste dodaten opis slike. Če program za prikaz elektronske pošte ne bo podpiral prikaza slik, bo opis slike služil temu, da bo prejemnik dobil informacijo o vsebini. V nasprotnem primeru prejemnik ne bo videl vsebine.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *