|
|
||
Popolna preobrazba gostinskega lokala
Začetni kapital: do 3.000 evrov
Marketing: internetna stran, lokalni mediji, od ust do ust, letaki, poslovne vizitke … Potrebna oprema: računalnik, internet, računalniški program za notranjo opremo prostorov, fotoaparat, telefon, lasten prevoz … Potrebne veščine: znanje s področja opremljanja, komunikativnost, profesionalnost, motiviranost, kreativnost … Konkurenca: da Čas delovanja: vse leto Dejstva Ni vseeno, kje v gostinskem lokalu stojijo bar, miza, stoli, kako so okrašene stene, kam bo usmerjena razsvetljava. Preden se lotite posla opremljevalca lokalov, se najprej izobrazite, nato naredite poslovni načrt, raziščite dejavnost, v katero se podajate, in spoznajte največje ovire, na katere lahko naletite. Premislite, katero opremo morate kupiti, s kakšnimi materiali boste morda delali, kje oziroma od koga boste nakupovali, dogovorite se za količinske popuste in preglejte ideje za notranje opremljanje, da se ne boste začeli ponavljati. Pomislite, kakšne jedilne menije boste tiskali, kje boste dobili znak za izhod/vhod, kam boste obesili lično tablo, na kateri bo napisan delovni čas idr. Trg Cilj vsakega gostinca je privabiti čim več strank in skrbeti za njihovo zadovoljstvo - ne le z odlično kulinarično ponudbo in profesionalnim osebjem, temveč tudi z notranjo opremo, ki jih bo navdušila. Ustvarite nov, atraktiven videz in ambient, v katerem se bodo gostje počutili sproščeno, prijetno in domače. Nasvet Bodite kreativni, unikatni in inovativni, presenetite z dobrimi domislicami, saj boste le tako lahko stopili iz povprečja in premagali konkurenco. Začnite z barvnim in stilnim svetovanjem, dekoraterstvom in aranžerstvom, presenetite jih z enostavnimi oblikovalskimi rešitvami, unikatnimi dodatki. Ustvarite logotip vašega podjetja, pripravite si internetno stran, opremite jo s čudovitimi fotografijami in dodajte izjave zadovoljnih strank. Ne pozabite, da boste morali na začetku delati zelo intenzivno, da si boste ustvarili dobro ime in da se bo glas o vaših storitvah začel širiti preko referenc. |
|