Posel za ženske

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.12.2013

Podjetnica Maja Truden se zaveda, da se na lovorikah ne sme počivati. Kljub temu, da družinsko podjetje nudi več različnih storitvenih dejavnosti in prodajo aparatov, je iskala še drugo dobro poslovno priložnost oziroma tržno nišo.


Maja Truden: »Na podlagi desetletja izkušenj v lastnem laserskem centru točno vemo, kje je potrebno pustiti svobodne roke in kje nikakor ne odstopati.«

Začelo se je z analizo trga in po tehtnem premisleku je padla odločitev za laserske storitve, ki so bile pred desetimi leti v Sloveniji še novost. Dandanes so vse bolj uveljavljeni v svetu kozmetične industrije, svoje ime, znanje in izkušnje pa širijo s pomočjo franšiz. »Odločili smo se, da se specializiramo za eno storitev in skušamo biti v tem najboljši. Znali smo ujeti tržno nišo med kozmetičnim salonom in kirurškimi ter dermatološkimi centri, ki ponujajo širok spekter različnih storitev,« je pojasnila Maja Truden in dodala, da je ideja za novo dejavnost zorela več kot leto dni. »Želeli smo imeti najsodobnejši laser, zato smo obiskali zelo veliko kozmetičnih sejmov v Evropi in po svetu, preizkusili smo ogromno laserjev in podobnih tehnologij. Prav tako je dolgo časa trajalo izobraževanje in priprava na odprtje.« Potem, ko so zaznali, da je to storitev, ki ima potencial, so največ pozornosti namenili opremi in znanju. Aparatura in znanje sta namreč po besedah sogovornice v tem poslu izrednega pomena. Po znanje so poleg v Nemčijo odšli tudi v Izrael, vzporedno pa so izbirali prostor in ostale dodatke.

 

Tri vrste franšiz

 

Največje finančno breme oziroma strošek so predstavljala potovanja iz sejma na sejem, od proizvajalca do proizvajalca, poleg tega tudi nakup laserskih aparatur in izobraževanja. »A hkrati nismo delali kompromisov, saj smo hoteli le najboljše. Zato smo investirali vse prihranke iz ostalih dejavnosti,« je razložila podjetnica, ki je po desetih letih na podlagi vseh izkušenj s svojo ekipo ugotovila, da kupci laserskih aparatur potrebujejo večletno podporo, dodatna izobraževanja in obnovitve. »Nekateri potrebujejo veliko podporo pri delu, drugi pa niso vešči marketinškega dela in vodenja. Želimo, da naši kupci delajo kvalitetno, brez nepotrebnega stresa in jim gre posel dobro, zato smo se lansko leto odločili za vzpostavitev franšiznega sistema.«

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *