Poslovanje prihodnosti že danes

Avtor: Esad Jakupović | Objava: 03.02.2012

Družabno poslovanje oziroma poslovanje z uporabo družabnih omrežij in orodij usposablja organizacije na hitrejše odzivanje, boljše delovanje ter uspešnejše poslovanje.


Milan Spalevič: »Slovenska podjetja so med najbolj inovativnimi v regiji.«

Na nedavnem IBM-ovem dogodku Družabno poslovanje v središču IBM Innovation Center Ljubljana, o katerem smo pisali v prejšnji številki, je IBM-ov vodja prodaje rešitev za sodelovanje in družabno poslovanje za regijo srednje in vzhodne Evrope ter Rusije Milan Spalevič predstavil novosti in trende na področju družabnega sodelovanja. Z njim smo se pogovarjali o družabnem poslovanju ter družabnih podjetjih danes in jutri.
 
Kaj je družabno poslovanje?
Ob nastanku družabnih omrežij so ta veljala predvsem za orodje za povezovanje študentov in najstnikov, v zadnjih dveh ali treh letih pa so prednosti družabnih omrežij zaznala in začela izkoriščati tudi podjetja. Ta morajo danes nujno prilagoditi svoj način delovanja digitaliziranim generacijam in naraščajočemu trgu družabnih omrežij. Danes tako podjetja prek svojih profilov ali skupnosti na družabnih omrežjih izboljšujejo povezanost zaposlenih, komunikacijo s poslovnimi partnerji in drugimi interesnimi skupinami ter oblikujejo nov način poslovanja, ki vnaša družabno sodelovanje v poslovne procese. V IBM-u prepoznavamo družabno poslovanje kot več od le osnovne uporabe orodij družabnih medijev – je poslovanje prihodnosti, ki temelji na učinkovitem medsebojnem sodelovanju in izmenjavi informacij.
 
Kaj družabno poslovanje prinaša podjetjem?
Podjetja s privzemanjem tehnologij družabnega poslovanja spreminjajo svoje poslovanje, gradijo trdnejše odnose med zaposlenimi, naročniki in poslovnimi partnerji ter omogočajo boljše in hitrejše sprejemanje odločitev. Po nedavno izvedeni raziskavi podjetja Forrester Research bodo organizacije v prihodnosti povečale svoje izdatke za programsko opremo, namenjeno družabnemu sodelovanju, pri čemer bo skupna letna rast teh stroškov do leta 2016 znašala 62 odstotkov, v istem letu pa bo trg tovrstnih izdelkov dosegel 6,4 milijarde dolarjev. To je ogromno v primerjavi z njegovo lanskoletno vrednostjo, ki je znašala 600 milijonov dolarjev.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *