Poznate svojega bančnega skrbnika?

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 12.10.2009

Kakšne pogoje dobite pri svoji banki, je odvisno tudi od tega, kako dobro sodelujete s svojim bančnim skrbnikom in koliko si zaupata.


Žiga Metelko, Gorenjska banka: »Najpomembnejša naloga skrbnika je, da svetuje svojim strankam. Te namreč še kako dobro opazijo, ali jim skrbnik želi nekaj samo prodati ali pa jim pri tem tudi svetuje.«

Bančnemu skrbniku podjetij bi lahko rekli tudi bančni ambasador za podjetja. Skrbnik oziroma bančni komercialist za podjetja je navadno prvi človek, na katerega se podjetnik obrne, ko potrebuje banko. To je človek, ki bi moral prisluhniti težavam podjetnika, mu jih pomagal rešiti. Kako pa poteka sodelovanje med skrbniki in podjetniki v praksi?
 
Svetovalec, ne zgolj prodajalec
 
»Najpomembnejša naloga skrbnika je, da svetuje svojim strankam. Te namreč še kako dobro opazijo, ali jim skrbnik želi nekaj samo prodati ali pa jim pri tem tudi svetuje,« poudarja Žiga Metelko, pomočnik vodje sektorja poslovanja s podjetji na Gorenjski banki. »Skrbnik podjetij je ‘prva frontna linija’, je prva oseba, na katero se obračajo podjetja za nasvete in pomoč. On je tisti, ki stranko sprejme in se pogovori z njo o njenih poslovnih načrtih in željah, nato se loti njihove uresničitve.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *