|
|
||
Praznična dekoracija za recesijske časePoslovnih prostorov navadno ne krasimo pred decembrom, razen kadar to od nas zahteva narava dela.
Lastniki gostišč, ki slovijo po »prednovoletnih zabavah«, običajno že prej ustvarijo praznično vzdušje, pa tudi prodajalcem ne smemo zameriti, če nas skušajo že novembra prepričati, naj kupimo darila prav pri njih. Z dekoracijo poslovnih zgradb, pisarn ali morda proizvodnih objektov pa lahko brez skrbi počakamo do Miklavža.
Kako se torej lotimo krašenja poslovnih prostorov? Res potrebujemo smrečico? Je v pisarni dovoljeno vse, kar si lahko privoščimo doma? Lahko dober menedžer izkoristi praznično vzdušje, namesto da bi že vnaprej obupaval nad padcem produktivnosti?
Krašenje smrečice izhaja iz protestantske Nemčije, kjer običaj poznajo že od 15. stoletja, od tam pa se je ta praznični obred prenesel po vsej Evropi. Zato ni čudno, da v našem kulturnem okolju še vedno povezujemo praznike prav z božičnim drevescem in lučkami. Te je krščanstvo uvozilo od poganov, ki so zimski solsticij praznovali v soju ognja. Prav luči so še kako uporabne pri krašenju zunanjih prostorov: okolice ali fasade našega poslovnega objekta. Z girlandami polepšamo obstoječe grme in drevesa, ali pa se poigramo z večjimi dekorativnimi svetili.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|