Preverjena in preizkušena izobraževalna strategija

Avtor: Petra Mauer | Objava: 08.10.2014

Podjetje T-college ter njegove franšize se osredotočajo na trge, kjer je veliko srednjega razreda in znotraj katerih so ljudje pripravljeni investirati v svoje otroke ter jim omogočiti boljšo prihodnost. Mednje spada tudi Slovenija.


Stephan Nüesch: »Odločitev za vstop v franšizno mrežo je bila dobro pretehtana, eden glavnih argumentov za tovrstno širjenje pa je bilo zavedanje, da nam bo z dobrim poslovnim načrtom uspelo doseči zastavljen cilj - ustanoviti franšizo T-college kjerkoli na svetu, v relativno kratkem času in na kakovostni ravni.«

Vse več učencev si v času šolanja priskrbi dodatno, profesionalno učno pomoč, ki pripomore k boljšemu uspehu oziroma zagotavlja višje ocene. Tega sta se zavedala tudi Stephan in Rose-Marie Nüesch in v Švici leta 1999 ustanovila T-college. Kmalu se je odprla prva franšiza.

 

Širjenje poslovnega modela

 

Svetovni trendi izobraževanja rastejo iz leta v leto hitreje. Mnogo učencev se odloča za študij zaradi boljših možnosti zaposlitve pozneje v življenju. V podjetju T-college se zavedajo, da si veliko učencev želi študij, vendar izpite opravljajo po učnih metodah, ki so lahko za posameznega učenca ali študenta neustrezne. Velikokrat nato učenec obupa ob učenju zahtevnejših snovi in hitro izgubi interes in tega se v T-collegu kot izobraževalni organizaciji zelo zavedajo. Njihov poslovni model se je v Švici izkazal za izreden uspeh. Stephan Nüesch je nato hitro izbral franšizing, saj je vedel, da le ta način širjenja ustreza poslovnemu modelu.

 

»Namen franšize je spodbuditi učence, da bi se lažje soočali s šolskimi izzivi in da bi se jim povrnila samozavest,« je pojasnil Stephan, ki se je skupaj z ženo poglobil v sistem poučevanja. Zavedala sta se, da bosta le z dobrimi uspehi krepila sloves in s tem omogočila uspešen posel na dolgi rok. Pretiravati nista želela, zato sta se raje osredotočala na manjše skupine, ki se lažje prilagajajo učnim urnikom in dosegajo boljše rezultate. Vedela sta, da je ključ do uspeha v spremljanju najnovejšega napredka v izobraževalni znanosti, preverjenih metod učenja ter prilagodljivosti svojim strankam.

 

Postavljeni in premagani izzivi

 

Največji izziv pri poslu s franšizami je bil zagotoviti kakovostno učenje po razumljivi ceni na različnih lokacijah, poskrbeti za nenehno oporo ter vzpostaviti občutek partnerstva. »Odločitev za vstop v franšizno mrežo je bila dobro pretehtana, eden glavnih argumentov za tovrstno širjenje pa je bilo zavedanje, da nam bo z dobrim poslovnim načrtom uspelo doseči zastavljen cilj - ustanoviti franšizo T-college kjerkoli na svetu, v relativno kratkem času in na kakovostni ravni, kot si jo želimo.« Franšiza T-college je član svetovne franšizne organizacija (IFA) s sedežem v ZDA. Njihovo članstvo priča o kakovostno vzpostavljenem poslovnem modelu in kredibilnosti, ki ustreza tudi navodilom Evropske franšizne federacije (EFF) s sedežem v Bruslju. Po besedah sogovornika so njihovi franšizojemalci lahko prepričani, da bodo ob nakupu franšize pridobili vse potrebne informacije. V tej fazi rekrutiranja je zaupanje ključnega pomena.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"