Prevoz strank

Avtor: Petra Mauer | Objava: 14.01.2014


Začetni stroški: od 5000 evrov dalje, odvisno od cene avtomobila, oglaševanja, opreme za taksi 

Potrebna znanja/spretnosti: pridobljena licenca (glede na Zakon o prevozih v cestnem prometu), ustrezna strokovna usposobljenost, vozilo, potrdilo o dobrem ugledu oziroma nekaznovanju, finančna sposobnost, označba na avtu, umerjen taksimeter, tabla in nalepka na tabli, nekatere občine zahtevajo še opravljen izpit iz poznavanja mesta na upravni enoti, zaželene so še dobre vozniške spretnosti, dobra orientacija, komunikativnost 

Konkurenca: da

Delo od doma: ne

Čas delovanja: vse leto

Potrebna oprema: taksimeter, tiskalnik, taksi tabla, nalepka, taksi oznake na vozilu, radijska postaja 

 

Dejstva

Za večino taksi služb predstavlja največjo investicijo nakup avtomobilov, tudi če začnete samo z enim. Nakup starega prevoznega sredstva lahko sicer privarčuje evre, toda dolgoročno boste za njegovo popravilo zapravili precej več, kot če bi kupili novega. Poleg tega morate avto opremiti z logotipom vašega podjetja, da boste na daleč prepoznavni, kupiti morate taksimetre za vsako vozilo in tudi telefonski komunikacijski sistem oziroma radijsko postajo, da lahko organizator stopi v stik z vozniki in obratno. Poleg tega je treba poskrbeti, da boste imeli dovolj denarja za licenco, gorivo, telefonske pogovore, redne avtomobilske servise, registracijo vozila, čiščenje itd.

 

Trg

Če uživate v vožnji in radi komunicirate z različnimi ljudmi, potem je odprtje taksi službe morda za vas prava izbira. Vaša ciljna skupina so popotniki, poslovneži, meščani, mladina in vsi ostali, ki bi radi hitro in po najkrajši poti prispeli do cilja.

 

Nasvet

Pred začetkom posla najprej preverite konkurenco in se prepričajte, ali vaše mesto zares potrebuje še kakšno dodatno taksi službo. Ne pozabite zavarovati vozila in osebe, ki se prevažajo v njem, saj boste v nasprotnem primeru ob morebitni nesreči zapravili ogromno denarja za popravilo škode. Morda razmislite o najemu garaže, kamor boste v prostih dneh parkirali avtomobil. Natisnite letake, oglašujte na lokalnih radijskih postajah in v časopisih, izdelajte privlačne vizitke ter pripravite ponudbo, ki bo pritegnila čim večje število strank (na primer brezplačna vsaka šesta vožnja do določenih kilometrov).

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *