Prilagojen prehranski načrt

Avtor: Petra Mauer | Objava: 06.04.2012

Podjetje Naturhouse je specializirano za ponudbo prehranskih in dietetičnih storitev ter ekskluzivnih izdelkov, ki vodijo do bolj zdravega načina življenja.


Janja Klinčar: »Pri obisku frizerskega salona sem se večkrat zalotila pri opazovanju ljudi, ki srečni in nasmejani zapuščajo salon. Pri prejšnjem delu mi je manjkalo ravno to – da imaš moč pomagati ljudem.«

Kot franšiza se razvija z nizkimi stroški in visokim donosom, zato je blagovna znamka Naturhouse uveljavljena že v 24-ih državah sveta, med drugim tudi v Sloveniji. Ena od franšiz je odprta v Celju, deluje pa pod taktirko dietetičarke Janje Klinčar, ki je strankam vedno na voljo za brezplačne strokovne nasvete.
 
Po več kot štiriletnem delu na področju ekologije in pri projektih, ki jih je podprla Evropska unija, si je Klinčarjeva vzela čas za razmislek kaj in kako naprej. Ravno v tem času je zasledila, da Naturhouse Slovenija vabi medse franšizarje, ki bi s svojo poslovalnico širili zdrave prehranjevalne navade. »Ker sem po osnovni izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir živilske tehnologije in s tem izpolnjujem pogoje za odprtje franšize, in ker gre za franšizo, ki je v svetovnem merilu na 10. mestu, sploh nisem veliko razmišljala,« nam pojasni sogovornica, ki se je po ogledu Naturhouse centra v Mariboru udeležila sestanka z masterfranšizarjem, nato je poiskala primeren poslovni prostor v knežjem mestu ter podpisala pogodbo.
 
»Glede na to, da sem s. p. registrirala 20. februarja letos, 22. marca pa center odprla, si lahko predstavljate, kako hitro je vse skupaj potekalo. Ker sem sama tudi dietetik, sem vmes hodila še na izobraževanja v šolski center Naturhouse v BTC City v Ljubljani, urejala papirje, nadzirala urejanje in opremljanje poslovnega prostora … V veliko podporo mi je bil tudi moj partner, ki mi bo v centru sedaj pomagal delati kot prodajalec in pomočnik, finančno pa so mi na pomoč priskočili starši. Po navodilih franšizodajalca je bilo treba urediti poslovni prostor, ga opremiti s predpisanim pohištvom, nabaviti računalniško opremo, tehtnice, reklamni material, opremiti police z ekskluzivnimi izdelki po pogodbi in kupiti nujno začetno zalogo prehranskih dopolnil in prehrane, ki je v ponudbi Naturhouse. Vsekakor je bilo treba preveriti cene več ponudnikov, preden sem se odločila za nakup opreme, saj so razlike lahko zelo velike. Moja investicija me je tako na začetku stala 15.000 evrov, brez zaloge, kar po planu pomeni, da se mi bo povrnila v drugem letu poslovanja.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *