Prodaja športnih spominkov

Avtor: Petra Mauer | Objava: 10.03.2014


Začetni stroški: od 2000 do 7000 evrov

Delo od doma: da

Oglaševanje: letaki, brošure, internetna stran, stojnice na tekmah, bolšjih sejmih, od ust do ust 

Konkurenca: ne

Potrebna znanja/orodja: spretnost pri pogajanju, telefon, računalnik in internet, prevozno sredstvo, komunikativnost, iznajdljivost 

Čas delovanja: vse leto

 

Dejstva

Najprej si pripravite dober poslovni načrt, ki naj vsebuje analizo vaše tržne niše, preverjanje konkurence na domačih ali tujih tleh, predvidene začetne stroške. Nato začnite z raziskovanjem in odkrivanjem spominkov znanih oseb, od njihovih dresov, podpisanih plakatov, fotografij, do športne opreme in njihovih osebnih predmetov, ki jih je včasih mogoče dobiti na dražbi, bolšjih sejmih, preko internetnih strani, tudi prijateljev in znancev. Ko jih izsledite, jih kupite in nato poiščite klube navijačev in oboževalce, ki bi bili pripravljeni za predmete odšteti več, kot ste zanje dali. Nujno morate imeti pregledno in vizualno privlačno spletno stran, preko katere boste izdelke lahko prodajali. Če je mogoče, pripravite tudi dražbo in spominek prodajte kupcu, ki bo zanj ponudil največ.

 

Trg

Znane in slavne osebe marsikateremu oboževalcu predstavljajo velik vzor. Nekateri so s svojimi idoli malodane obsedeni, zato iščejo načine, kako bi se jim vsaj malo približali. Veliko veselja doživijo že s tem, ko jih na daleč opazujejo, kaj šele, ko se z njimi pogovarjajo ali pa dobijo od njih avtogram. Zakaj ne bi pomagali ljudem, ki so pripravljeni za dragocen spomin na svojo zvezdo odšteti precej denarja? Začnite s poslom prodaje izdelkov, ki so pripadali slavnim športnim osebam ali so z njimi povezani na kakršenkoli drug način.

 

Nasvet

Najcenejša prodaja je preko spleta, lahko pa se odločite postaviti tudi stojnico v večjem nakupovalnem središču ali centru mesta, da vas ljudje lažje opazijo in spoznajo, poleg tega je z osebnim pristopom marsikdaj veliko lažje prepričati potencialno stranko, ki se nekoliko obotavlja pri nakupu, da se zanj odloči. Za promocijo uporabite različne forume, bloge, družbena omrežja, pridružite se navijaškim skupinam in skupinam oboževalcev. Če se boste odločili širiti posel, potem začnite prodajati predmete tudi od drugih znanih oseb, glasbenikov, igralcev, pevcev in ne le športnikov.

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *