Recikliranje se splača

Avtor: | Objava: 04.08.2009



Podjetje Recycle Bank družine oskrbi z velikimi smetnjaki, v katere ljudje lahko zmečejo vse, kar se lahko reciklira (plastenke, pločevinke, steklo, star papir, časopise, karton …). Polne smetnjake pred praznjenjem stehtajo in težo nato spremenijo v točke, ki jih lahko uporabniki njihovih smetnjakov zamenjajo za izdelke sponzorjev, kot so Coca-Cola, Starbucks, Whole Food in drugih znanih blagovnih znamk. Idejni oče podjetja Recycle Bank je Ron Gonen. Leta 2002 sta imela s prijateljem pogovor na temo, kaj bi bilo, če bi ljudi ne samo spodbujali za recikliranje odpadkov, pač pa bi jih za to tudi nagradili oziroma plačali. Začela sta z majhnim poslom, v enem mestu in s tremi sponzorji. Danes je podjetje prisotno v 17 državah ZDA in ima več kot 1000 partnerjev in sodeluje z drugim največjim prevoznikom smeti v državi.  
Denar dobijo delno iz mestnega proračuna (delež od prihranka, ki ga ustvarijo mestu pri uničevanju smeti) in iz oglaševanja na svoji spletni strani. Do leta 2010 računajo, da bodo imeli milijon uporabnikov Banke za recikliranje. Lep zgled tudi za naše podjetnike.   
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"