Red v poslovnih prostorih

Avtor: Bojana Košnik | Objava: 08.07.2009

Vtis, ki ga dobi stranka ob obisku podjetja, pomembno vpliva na njeno predstavo o podjetju. Ne zapravite si ugleda po nepotrebnem.


Če ste zaradi otečenih nog v službi bosi, skrijte stopala pred pogledi strank. (BigStockPhoto)

Primerno urejeni delovni prostori so del celostne podobe podjetja, ustanove, zato je prav, da temu namenimo pozornost, in sicer že takrat, ko strokovnjaki odločajo o estetskem videzu in funkcionalnosti. Za vse drugo smo odgovorni posamezniki, ki delamo in ustvarjamo v teh prostorih.  

Navadno je največja težava pomanjkanje prostora, zato je še toliko pomembnejše, da prostor vzdržujemo in ga ne polnimo z odvečnimi stvarmi, ki ne sodijo vanj. S tem mislim predvsem na prazne steklenice, ki ostanejo v pisarnah ob priložnostnih slavjih, prazne krožnike in jedilni pribor, zlasti če v podjetju nimamo ustreznega prostora za malico, rezervna oblačila ali obutev, dežnike ter številne škatle s starimi spisi, za katere dobro vemo, da jih ne bomo nikoli več pogledali.  

Z vso to navlako prostor še pomanjšamo, da je še manj primeren in vreden svojega imena. Če v dobi računalnikov še vedno potrebujemo škatlo z arhivskim gradivom, jo postavimo tako, da bo čim manj opazna. Rezervna oblačila, če je le mogoče, pospravimo v omare oziroma kam, kjer ne bodo vidni. Čevlji, v katere se preobujemo v pisarni, ne morejo ležati kar pod mizo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *