Revija za vseh pet čutov

Avtor: | Objava: 10.01.2006



Italijanska podjetnika Paolo Cioni in Benedetto Montefiori, lastnika založniške hiše Mattioli, specializirane za znanstvene publikacije, sta sprejela izziv sodobnega trga in ustvarila inovativno veččutno revijo, imenovano Experience (Doživetje). Če hočete revijo razumeti, jo morate doživeti na lastni koži - morate se je dotakniti, ker je narejena iz različnih papirjev, saj je vsak članek natisnjen na drugem papirju, s čimer pri bralcih vzbuja različne občutke. Morate jo tudi povohati, saj vsebuje številne parfumske dodatke, ki bralce popeljejo v svet čustev. Medtem ko jo listate, pa lahko prisluhnete še priloženemu CD-ju, ki ga ustvarijo za vsak izvod revije posebej. Podjetnika sta hotela ustvariti revijo, v kateri se mešajo glasba, besede, umetnost, znanost, podobe, vonji in dotiki. Na začetku ne bi nihče stavil na uspeh te ideje. Začela sta iz nič in v enem letu pridobila več kot 500 naročnikov, ki so pripravljeni plačati 60 evrov letne naročnine, ter na stotine bralcev, ki kupujejo časopis v prosti prodaji (po devet evrov za izvod). Skrivnost priljubljenosti časopisa je v izvirni ideji in kakovostni izvedbi. Experience objavlja članke znanih in manj znanih piscev, ki brezplačno sodelujejo z revijo. Zaenkrat izdajajo 1500 izvodov ene številke (štiri na leto), z vsako številko pa imajo deset tisoč evrov stroškov. Revija ne vsebuje oglasov. Leta 2004 je revija za svojo dejavnost na področju kulture in medijev dobila nagrado Cultura 2004. 

www.experience1885.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *