Rustika zapeljuje Ljubljano

Avtor: Nives Pahor | Objava: 08.06.2004



»Bistvo je, da je sladoled svež in kakovostnejši od drugih narejenih sladoledov.« Jani Zupančič  Rustika, blagovna znamka za sladolede in druge sladice podjetja Letras, z lokacijami v City Parku, v Hali A v BTC-ju in v centru mesta Ljubljane, s svojimi sladolednimi dobrotami zapeljuje prebivalce in obiskovalce glavnega mesta. V načrtu pa imajo že nove enote, če jim bo le uspelo zbrati dovolj finančnih sredstev. Vsaka lokacija ima svoj laboratorij, ker je rokovanje s sladoledi zelo občutljiva zadeva (temperaturne spremembe, higienska vprašljivost pri prevozih, kakovost ...). 

Andrej Jamnik (po izobrazbi strojni inženir) in Jani Zupančič (pravnik, ki nikoli ni bil pravnik) sta prijatelja, ki rada uživata in dobro jesta. Ker nista našla nobene pametne ponudbe sladoledov v Sloveniji, sta se odločila in začela na svoje. Začela sta izdelovati sladoled, danes pa imata poleg tega še slaščice, kruh in čokolado.  

Ker nista iz stroke, sta se morala najprej sama izobraziti, zato sta se udeležila enega od tečajev v Italiji. Andrej Jamnik je glava, ki skrbi za vse, kar se tiče tehnologije, in za recepte, Jani pa skrbi bolj za izvedbo.  

V Sladolednem vrtu v City Parku lahko izbirate med 34 različnimi okusi naenkrat. Eden najbolj prodajanih, pravi Zupančič, je okus jogurt amarena, sicer pa se največ prodajajo klasika, kot sta čokolada in lešnik, otroci pa norijo za limono. Med eksotičnimi okusi pri njih najdemo tudi teran, sladoled z balzamičnim kisom, sončna Dalmacija, Evropa ...  

Ker pa je sladoled zelo sezonska zadeva, tudi ponudbo prilagajajo letnim časom. Pozimi gredo bolj v prodajo kremasti, poleti pa sadni sladoledi.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"