|
|
||
S franšizingom v izvozŠiritev podjetja po poti franšizinga prinaša mnoge prednosti, seveda pa moramo biti pripravljeni tudi na nekatere pomanjkljivosti.Recimo, da ste uspešen podjetnik ali podjetnica in se ukvarjate z iskanjem čim boljše rešitve za širjenje poslovanja. Odločitev ni preprosta. Prepričana pa sem, da bi moralo vsako uspešno podjetje, ki ima namen rasti in se širiti, v določenem trenutku razmisliti tudi o strategiji franšizinga kot o eni izmed možnih poti za svojo širitev. Seveda je pri tem treba upoštevati vrsto objektivnih in subjektivnih dejavnikov oziroma prednosti in pomanjkljivosti.
Prednosti za podjetje Franšiza ponuja mnoge prednosti za podjetja: - Ena ključnih prednosti je zagotovo izkoriščanje virov drugih ljudi – franšizijev - za širitev poslovanja. To hkrati pomeni, da si lahko zagotovite širitev poslovanja z visoko motiviranimi kadri (franšiziji), ki se bodo veliko bolj potrudili, da bodo uspešno vodili franšizne enote, kot če bi bili le zaposleni. - Stroški kadrov na sedežu podjetja in na »terenu« (v franšiznih enotah) se bodo porazdelili med vas in vaše franšizije, in bodo manjši v primerjavi s stroški, ki bi nastali, če bi odprli lastno mrežo poslovalnic. - Širitev s franšizami tako pomeni, da z manj vloženega kapitala ter zmanjšanjem poslovnih tveganj rastete hitreje, ker večino tveganja, ki zajema uveljavljenje koncepta franšizne blagovne znamke na novih trgih, prevzema nase franšizij. - S širjenjem poslovanja preko franšize je hitreje povrnjena začetna investicija. Zaradi boljše prepoznavnosti blagovne znamke so prihodki večji za jemalca franšize in s tem tudi za dajalca franšize.
- Večja mreža poslovalnic pomeni širše znano blagovno znamko, kar vodi do večje konkurenčnosti in lažjega dostopa do boljših prodajnih lokacij (za trgovine) in s tem do prevlade na trgu. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|