S franšizo med največje

Avtor: Nives Pahor | Objava: 06.04.2010

Kako sta Tomaž Lorenzetti in Marko Guček vstopila v mednarodno franšizo Uniglobe Travel in se v dveh letih prebila med največje ponudnike letalskih vozovnic pri nas.


Tomaž Lorenzetti (levo) in Marko Guček sta za pridobitev franšize Uniglobe Travel plačala 350 tisoč evrov, a naložba se jima je hitro povrnila.

Kanadsko podjetje Uniglobe Travel je vodilno maloprodajno franšizno turistično podjetje na področju poslovne potovalne industrije v svetu. Ustanovil ga je Gary Charlwood leta 1979. Danes ima že več kot 800 franšiznih poslovalnic v več kot 50 državah sveta, ki ustvarijo za več kot tri milijarde dolarjev letnega prometa.
 
Franšiza je po zaslugi Tomaža Lorenzettija in Marka Gučka od februarja 2008 prisotna tudi na slovenskem trgu.
 
Iskala sta priložnost za samostojno pot
 
Lorenzetti in Guček sta se spoznala na podiplomskem študiju MBA, na »MIB School of management« v Trstu, kjer sta študirala mednarodni turizem. Po uspešno zaključenem študiju se je Lorenzetti zaposlil kot direktor Slovenske hiše v Bruslju, Guček pa kot pomočnik finančnega direktorja znanega hotela Danielli v Benetkah.
 
Ne glede na dobri službi sta bila vedno na preži za priložnostmi za vstop v podjetništvo. Odločila sta se, da bosta ponujala tako imenovani destinacijski menedžment ter po meri strank organizirala dogodke in motivacijske izlete po Sloveniji za tuja podjetja. Podjetje sta poimenovala DMC Slo house. Pripravila sta ponudbo in natisnila brošure, ki so bile med drugimi promocijskimi materiali na voljo tudi v Slovenski hiši, ki je bila še posebej izpostavljena v času slovenskega predsedovanja svetu EU.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *