S franšizo v turizem

Avtor: Petra Mauer | Objava: 08.10.2010

TDS Skupina je ena redkih pri nas, ki je razvila franšizni sistem na področju turizma. Zdaj ga širijo tudi v tujino.


Tali Režun vidi prednost franšizinga v boljši in hitrejši razpršitvi posla, saj en človek ne more biti na več mestih hkrati.

TDS Skupina se ukvarja z več dejavnostmi, od leta 1997 pa njihovo poslovanje temelji predvsem na trženju treh glavnih dejavnosti, in sicer najemu in prodaji avtodomov (blagovna znamka Hiša na kolesih), najemu in prodaji motornih plovil (Hiša na valovih) ter oddajanju privlačnih nepremičnin po toskanskem vzoru (Hiša z razgledom).
 
»Prevlado na trgu smo v zadnjih osmih letih dosegli predvsem s Hišo na kolesih. Smo največji ponudniki tovrstnih storitev pri nas, zato za ta segment posla postavljamo smernice in cene. Dejavnost smo pripeljali do profesionalizma, saj je bil ta, ko smo začeli, na amaterskem nivoju. Hiša na kolesih je postala ugledna blagovna znamka, pojem za najem in prodajo avtodomov,« razloži predsednik uprave TDS Skupine Tali Režun.

Sogovornik ob tem pojasni, da so bili njihovi koraki k uspešnemu poslu narejeni postopoma. Leta 2003 so začeli z nakupom dveh avtodomov, v nekaj letih se je številka povečala na osem, pozneje na petnajst in nazadnje trideset avtodomov, saj je bila v tistih letih ta dejavnost povsod v Evropi v vzponu. »Naša država pri tem ni bila nobena izjema. Slovenci smo narod kampiranja, raje imamo aktivne počitnice od dolgočasnega posedanja po hotelih. Zato so nas na našem trgu odlično sprejeli in iz leta v leto je bilo čutiti večje zanimanje in porast tovrstnega posla,« pojasnjuje Tali Režun.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *