S križankami do zaslužka

Avtor: | Objava: 07.02.2012


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: do 100 evrov
Potrebna oprema: telefon, internet, računalnik, tiskalnik, lasten prevoz
Marketing: osebni stiki z uredniki revij in časopisov, od ust do ust
Posebne zahteve: dobro znanje slovenščine, natančnost, profesionalnost
Popoldansko delo: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Konkurenca: da
 
Dejstva
Začnite tako, da si izberete temo, ki bo rdeča nit vaše križanke. Pomislite na pomembne zgodovinske dogodke, geografijo, potovanja, filme, knjižne uspešnice ali znane avtorje, pesnike, režiserje, športnike ali pevce in podobno. Zapišite si besede, ki se nanašajo na temo in jih bodo morali tisti, ki bodo križanko reševali, uganiti. Nekaj besed naj bo dolgih, nekaj kratkih, uporabite tudi nekaj kratic, ki vam bodo koristile pri premetavanju črk. Vključite veliko črk, ki se najpogosteje pojavljajo v besedah, od samoglasnikov do črk S, T, M, N, L, izogibajte pa se veliki količini šumnikov. S pomočjo računalniškega programa si naredite tabelo s kvadratki in vanje horizontalno vpišite v sredino najprej najdaljše besede, jih povežite in nadaljujte s krajšimi besedami okoli njih. Zabavno sestavljanje se nadaljuje, ko iščete kratke, a jedrnate namige, s katerimi pomagate reševalcu križanke priti do prave besede. Pomagajte si s slovarji, ki so brezplačno dostopni na svetovnem spletu.
 
Trg
Z ustvarjanjem križank je mogoče dodatno zaslužiti, saj jih lahko prodate revijam ali časopisom. V njih so križanke pogosto zvezda stalnica. Bralci in bralke jih z veseljem rešujejo in nemalokrat kupijo časopis ravno zaradi zabavnih križank v njem. Če vam je slovenščina blizu in radi sestavljate ter povezujete črke, se lotite razmišljanja in postanite pisec križank ali ugank.
 
Nasvet
Če se resneje lotite posla s križankami, si priskrbite računalniški program, izdelan posebej za njihovo oblikovanje in sestavljanje. Večjo vrednost imajo vsekakor tiste križanke, ki jih pripravite sami. Ponudite jih revijam, začnite pri nekoliko manj znanih, nato ponudbo razširite. Čeprav imajo nekatera uredništva že stalne sodelavce za tovrstno delo, mnogi najemajo dodatne ljudi, sploh če so dobri v tem, kar počnejo. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"