|
|
||
Samovarovanje v digitalni dobiDigitalna doba od nas zahteva, da se kar naprej nekam prijavljamo. To zahtevajo banke, to zahtevajo ponudniki elektronske pošte pa trgovci v svojih B2B trgovinah in še in še.
Praktično vsaka spletna stran, ki jo redno obiskujemo, od uporabnika pričakuje, da se bo registriral in mu v zameno ponudi kakšno vsebino več ali pa tudi ne.
Gesla, ta večna nadloga … Uporabniki gesla večinoma dojemamo kot nekaj nadležnega, nebodigatreba. A čeprav marsikdo razmišlja, da nima česa skrivati in da ne operira s pomembnimi podatki, je smiselno na gesla pogledati tudi z drugimi očmi. Doma morda nimate shranjenega nič takega, kar bi bilo smiselno ukrasti, a vam najbrž na kraj pameti ne pride, da bi puščali vrata stanovanja odklenjena ali pa morda celo puščali ključ v vratih na zunanji strani. Niti si ne moremo predstavljati, kako bi se počutili, ko bi izvedeli, da se je neznanec sprehodil skozi vaše stanovanje. Vzel sicer ni ničesar, a spoznal je vsaj košček vašega življenja, vdrl v vašo zasebnost. Gesla so ključ v digitalno stanovanje vsakega posameznika. Čeprav res morda nimate kaj skrivati, pa lahko nekdo, ki zna povezati podatke iz več različnih virov (facebookov profil, elektronska pošta), pride do prav osupljivih podatkov o vas. Nujno je torej, da si ustvarite sistem kreiranja gesel, ki jih boste uporabljali na najrazličnejših koncih. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|