Sedem smrtnih grehov v oglaševanju

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.11.2003



1.  Napačno ste izbrali trg. Če ne veste natančno, kdo so vaši potencialni kupci, boste težko izbrali pravi medij za oglaševanje. 
 
2.  Za oglaševanje imate premalo denarja. Pozabite, da boste z enim ali dvema oglasoma povečali prodajo. To je mogoče samo z dovolj široko zasnovano oglaševalsko akcijo. 

3. Imate slab oglas. Vaš oglas je lahko zabaven, toda ali bodo ljudje zaradi tega kupili vaš izdelek? Dajte prednost prepričljivosti. 
 
4. Prostor in čas zapravljate za napačne besede. Znani marketinški strokovnjak je nekoč dejal, da je najboljši oglas, ki ga je prebral, naslednji: »Sveža kmečka jajca na voljo danes«. Vsaka beseda ima pomen. Oglas sporoča občutek (sveža kmečka), predstavi izdelek (jajca) in poziva k nakupu (na voljo danes – in morda samo danes). 

5. Oglas ponovite premalokrat. Ponavljanje oglasnega sporočila je ključnega pomena. Ni dovolj, če ga kupci opazijo, priti jim mora v zavest. 

6. Slab naslov. Učite se od novinarjev. Ni novica, če pes ugrizne človeka, temveč če človek ugrizne psa. 
 
7. Ni poziva k nakupu. Ko kupec vidi oglas, mora vedeti, kaj mu je storiti. Dober poziv se lahko sliši: »Pridite danes in dobili boste dodatnih 10 odstotkov popusta.«    
 
Povzeto po www.businessnation.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *