Skepticizem je v franšizingu odveč

Avtor: Nives Pahor | Objava: 05.10.2006

Seveda z dobrim poslovnim partnerjem, meni lastnica master franšize High Care Tanja Arandjelović, in obenem ugotavlja, da ljudje v Sloveniji franšize ne razumejo in hočejo le hitro zaslužiti.


Tanja Arandjelović

»Iskala sem posel prihodnosti, nekaj v zvezi z zdravjem, lepoto in dobrim počutjem. Nekaj takega, kar bi bilo pametno, uporabno, donosno in obzirno do ljudi,« pojasnjuje svojo odločitev za pristop k nemški franšizni verigi High Care Tanja Arandjelović, ki je od leta 2003 lastnica master franšize za Slovenijo in Hrvaško. High Care je blagovna znamka nemškega podjetja Weyergans, ki že vrsto let ponuja kozmetične izdelke in storitve za lepo in zdravo telo. 

Želja po svobodi jo je pripeljala v franšizing 

Tanja Arandjelović je poslovna ženska, ki se s kozmetiko ukvarja že skoraj 25 let. Precej časa je delala za veliko mednarodno kozmetično podjetje v tujini. Leta 1997 je bila v njej zadolžena za odpiranje poslovalnic v Sloveniji in na Hrvaškem, kar je tudi uspešno izvedla. Po uspešno zaključenem projektu je leta 2003 dobila zamisel, da bi morda začela svoj posel, da ne bi bila vezana na delodajalca kot do zdaj, ampak bi imela partnerski odnos. Vzela si je štiri mesece dopusta, odšla na potovanje, ko pa se je vrnila, je sprejela dokončno odločitev, da začne iskati nekaj, kar jo zanima. Ker je prišla iz tujine in ker je franšizing zelo dobro poznala, se je odločila za franšizo. Začela je iskati franšizo, ki bi najbolj ustrezala njenim željam in zahtevam. Iskala je nekaj v povezavi s kozmetiko.   
 
Iskala je posel za prihodnost 

Nekaj pametnega, uporabnega, donosnega in obzirnega do potrošnikov. Še posebej slednje ji je bilo zelo pomembno. Osredotočila se je na zdravje, lepoto in dobro počutje ter prišla do spoznanja, da je celulit dobra poslovna priložnost, saj to ni le velika lepotna, ampak tudi zdravstvena težava. Zato se je odločila, da razišče, kakšna ponudba za to težavo je že prisotna na trgu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *