|
|
||
Solatni bar
Začetni stroški: od 15.000 evrov dalje
Marketing: spletna stran, vizitke, letaki, marketing od ust do ust, oglasi v izbranih časopisih
Posebne zahteve: razen dovoljenj in potrdil, ki jih zahteva zakonodaja, morate imeti dobre organizacijske, aranžerske in marketinške spodobnosti
Potrebna oprema: vsa potrebna oprema za pripravo in ponudbo solat (hladilniki, zamrzovalniki, pečice, pomivalni stroji, krožniki, kozarci, vilice, mize za goste ...), telefon, računalnik ...
Podjetje lahko upravljate od doma: če imate pravo lokacijo in prostor, sicer pa ne
Popoldansko delo: ne
Je v Sloveniji že konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto
Dejstva Vedno več ljudi išče alternativo klasičnim kosilom oziroma prigrizkom med službo pa tudi sicer. Preden se odločite za odprtje solatnega bara, naredite temeljito tržno analizo. Poznati morate ponudbo na trgu, saj imajo tudi klasične restavracije zelo pestro ponudbo solat.
Določiti morate optimalno ponudbo sestavin za pripravo solat. Če bo izbira premajhna, bodo stranke kmalu odšle drugam. Poskrbeti morate za pestro ponudbo. Razmisliti morate tudi o sezonski ponudbi, prelivih in podobnem.
Izbrati morate dobro lokacijo z visoko frekvenco ljudi. Najbolje je, da si lokacijo ogledate ob različnih dneh in ob različnih urah dneva. Lokal uredite v prijetnih, lahkotnih barvnih odtenkih, ki bodo pozitivno vplivali na goste.
Trg
Vedno več ljudi rado posega po zdravih alternativah, res pa je tudi, da je kar velika množica takih, ki imajo preprosto zelo radi solate.
Nasvet
Spremljajte, kaj je vašim strankam všeč. Dodajajte sezonsko ponudbo. Redno pregledujte, v kakšnem stanju so sestavine v baru, solata namreč hitro izgubi svež videz in postane neprivlačna za oko.
Občasno lahko svojim strankam ponudite tudi kakšno predavanje o zdravi prehrani ... morda v povezavi s svežo sezonsko ponudbo.
|
|