|
|
||
Specialist za franšize
Začetni stroški: 5.000 – 10.000 evrov
Potrebni material: internet, telefon …
Promocija: časopisni oglasi, spletna stran, letaki, brošure, vizitke, predstavitve na poslovnih in franšiznih sejmih …
Delo od doma: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Konkurenca: da
Trg
Združite moči z odvetnikom, specializiranim za franšizne posle, in s skupnimi močmi pridobita stranke, ki vas bodo za profesionalen odnos in vaše znanje ter izkušnje dobro plačale. Storitev boste lahko ponujali poslovnežem, ki iščejo nove izzive, tistim, ki imajo denar in bi radi investirali, ali mladim nadobudnežem, ki želijo zase in svojo družino ustvariti nove možnosti za svež začetek.
Dejstva
Specialist za franšize išče priložnosti za svoj posel v majhnih, neodvisnih podjetjih, ki so idealni kandidati, da bi se razširili po državi ali izven nje s franšiznim sistemom. Drugi način je poiskati podjetja, ki so se že razširila prek meja, so že obdelala težak in dolgotrajen ter precej drag proces franšizinga, a bi rada nadgradila marketinške poteze. Specialist pripravi poslovni model, ki izpostavlja faktorje uspeha, skrbi za ohranjanje integritete blagovne znamke in nastajanje ter uresničevanje enotnih vizij. Osredotoča se na pozitivne in negativne lastnosti poslovanja, opozarja na priložnosti in pomanjkljivosti, ki jih morebiti zazna v franšiznem sistemu, seznani stranko s potrebnim finančnim vložkom in s konkurenco na trgu, presoja o obljubah, ki jih dajejo, svetuje, kakšen kolektiv je treba sestaviti, da bi se poslovni cilji čim lažje in hitreje dosegli …
Nasvet
Specialist za franšize lahko dela za nekaj izbranih franšizarjev, za katere oceni kakovost franšizojemalcev. Z najbolj resnimi podpiše pogodbo in še vedno skrbi za trženje, prodajo, sanje in cilje, vizijo in misijo – skratka vse, kar bo vodilo do želenih rezultatov. Za majhne franšizodajalce svetovalec poskrbi za vse potrebne formalnosti, vsaj dokler poslovnež ne doseže kritične mase in si lahko privošči svojo podporno ekipo. Trud specialista za franšize je osredotočen na poslovni model, ki krepi že uveljavljeno blagovno znamko, znanje pa se prenaša »na ključ«. Stranke opozori na pasti in tveganja, s čimer jim pomaga preprečiti napake, ki bi jih morebiti naredili z nepremišljenim skokom v svet franšiz. Med storitve vključite še pravno svetovanje, organizacijo nadaljnjih dogovarjanj in sestankov, analizo trga, raziskave …
|
|