Specialist za nišna potovanja

Avtor: | Objava: 07.06.2010


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: od 3.000 evrov dalje
Marketing: spletna stran, vizitke, letaki, marketing od ust do ust, avto polepite s svojo ponudbo, oglasi v izbranih časopisih
Posebne zahteve glede izobrazbe: dobre organizacijske, komunikacijske, prodajne in marketinške spodobnosti, znanje vsaj enega svetovnega jezika
Potrebna oprema: telefon, računalnik, dostop do spleta, faks
Podjetje lahko upravljate od doma: da
Popoldansko delo: da
Je v Sloveniji že konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto
 
Dejstva
Na trgu ne manjka ponudb za takšna in drugačna potovanja. A še vedno se najde prostor za nove izvirne ponudbe. Če vas veselijo potovanja, zakaj torej ne bi poiskali svoje niše in začeli delati na tem področju? Prednost tovrstnega posla je v tem, da lahko spoznate veliko zanimivih ljudi in da veliko potujete, saj si morate ogledati hotele, restavracije, znamenitosti in druge stvari, ki jih želite vključiti v svojo ponudbo.
 
Ključno je, da najdete nišo in nato ponudbo prilagodite specifičnim potrebam skupine ali posameznika, kot so na primer starejši, družine z otroki, ženske, ki potujejo same, ljubitelji glasbe, adrenalinskih športov, sprostitve ...
 
Organizirate lahko, kar koli si nekdo zaželi. Za začetek je mogoče bolje, če se s ponudbo držite blizu kraja, kjer živite, saj tako znižate začetne stroške poslovanja. Če živite na področju, ki pritegne veliko obiskovalcev, se lahko odločite za nenavadne ture, kot so na primer nočni ogled starega mestnega jedra ali ekskurzije z rolerji.
 
Ponudite lahko tudi eksotična potovanja, vendar bo to bistveno dvignilo vaše začetne stroške, saj so tu še stroški letalskih prevozov. Zavedati se morate, da morate do potankosti poznati svojo ponudbo.
 
Svoje storitve lahko ponudite tudi drugim turističnim agencijam, s katerimi se dogovorite za določen odstotek od prodaje.
 
Trg
Vaše stranke se bodo spreminjale glede na vrsto ture, ki jo boste organizirali. Ciljate lahko na vse od hribolazcev, športnih plezalcev, invalidov na vozičkih, ki si želijo avanturističnih potovanj, do navdušencev nad muzeji.
 
Storitve oglašujte prek spleta. Uredite si dobro spletno stran.
 
Nasvet
Redno preverjajte ponudnike: hotele, restavracije, turistične vodiče … Pogosto se namreč zgodi, da sčasoma nekateri ponudniki poslabšajo svoje storitve, kar bo seveda slabo vplivalo tudi na vaš ugled.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *