Spletna fizična pošta

Avtor: Esad Jakupović | Objava: 04.04.2011

V sodobnih pisarnah se največji del komunikacij odvija prek interneta. Ste vedeli, da lahko prek interneta »pošiljate« celo fizično pošto?


Fizična pošta kadarkoli in kjerkoli: uporabnik pripravi dokument, za tiskanje, kuvertiranje in pošiljanje pa poskrbi spletna rešitev.

Četudi živimo v obdobju interneta in elektronske pošte, je pošiljanje fizične pošte v nekaterih primerih nujno oziroma neizogibno, v drugih pa zaželeno bodisi zaradi vljudnosti bodisi zaradi večjega dosega ali kakšnih drugih razlogov. Priprava pošte navadno zahteva veliko dela ne glede na vsebino in obliko ali število prejemnikov. Zato zanjo porabimo veliko dragocenega časa, ki bi ga lahko uporabili bolje. Odvisno od vsebine in količine priprava zahteva nekaj osebja, kakovosten tiskalnik ter zalogo papirja in ovojnic.
 
Optimizacija priprave pošte
 
V manjših podjetjih in pri manjših količinah pošte se zaposleni s tem ukvarjajo kar sami, s čimer tratijo dragoceni čas in denar. Angažirano osebje čaka dolgočasno delo tiskanja, zgibanja, vlaganja v ovojnice in naslavljanja. Mogoče so tudi težave, saj klasični pisarniški tiskalniki niso namenjeni za množično tiskanje. Zato jim lahko zmanjka črnila, zatakne se papir ali pride do kakšne okvare. Seveda ne gre zanemariti niti nereda v pisarni. Težave lahko povzroči dejstvo, da poštne poslovalnice delajo le do določene ure. V večjih mestih potem še lahko ujamemo dežurno poštno poslovalnico, kar pa je problem, če smo predaleč in prepozni.
 
Tiskarji tudi pri nas ponujajo možnosti priprave velikih pošiljk naslovljene pošte, kot so računi ali neposredna pošta, vendar je to smotrno pri velikih količinah, saj so sicer stroški takega tiska preveliki. Ta rešitev zato ni ustrezna, če podjetje pošilja le nekaj sto obvestil, ponudb ali računov. Kaj torej narediti, če je za nas čas dragocena dobrina in so servisi za tiskanje dragi? Računalništvo, digitalizacija in internet ponujajo sodobnim pisarnam učinkovite postopke optimizacije dela, ki jih poznajo in uporabljajo praktično v vsakem podjetju. Zato ni razloga, da bi pošto še naprej pripravljali za pošiljanje ročno in jo na klasičen način odnašali na pošto.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *