Spletna prodaja zahteva veliko znanja

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 14.04.2006

Spletna trgovina, kot je EnaA, je le vrh ledene gore, pravi Aljoša Domijan, direktor podjetja Gambit trade, ki nam je razkril manj vidne plati njenega uspeha.


Aljoša Domijan: »V elektronskem poslu je zgodba lepa samo na začetku, ko imaš proste zmogljivosti in mimogrede prodaš še kakšen izdelek spletnemu kupcu.«

Spletna trgovina EnaA sodi med pionirje spletne prodaje v Sloveniji. V sedmih letih se je razvila v največjo spletno prodajalno pri nas, ki ima v ponudbi 14 tisoč izdelkov. Lani je prodala za 1,8 milijarde tolarjev blaga, večinoma računalniške opreme.  

Kako se naredi največjo in najbolj obiskano spletno prodajalno, smo vprašali Aljošo Domijana, direktorja podjetja Gambit trade, ki upravlja trgovino EnaA.  

»Ko smo leta 1999 postavili EnaA, smo imeli določene cilje, težko bi pa rekel, da smo takrat bili 100-odstotno prepričani, da bomo cilje dosegli. Šele leta 2002, ko smo videli, da dosegamo cilje in da smo prehiteli vso konkurenco, smo začeli delati še resneje. Leta 2004 smo prvič presegli milijardo prometa preko spleta in začeli razmišljati, kaj to pomeni: zakaj prodamo več kot drugi, kako še povečati prodajo in podobno.  

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *