Spletna stran po meri stranke

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 09.10.2009

Namesto da vsem obiskovalcem prikazujete isto spletno stran podjetja, lahko že z malo truda spletne strani priredite zahtevam posamezne stranke.



Tehnologija nam omogoča, da se prek spletne strani obiskovalcem in potencialnim strankam približamo veliko bolj osebno in neposredno. S tem pa se tudi učinkovitost pretvorbe obiskovalcev v potencialne stranke in pretvorba potencialnih strank v dejanske stranke bistveno poveča.
 
Ko obiskovalec pride na spletno stran, večinoma išče odgovor na konkretna vprašanja, ki jih ima. Zato je pomembno, da je spletna stran strukturirana tako, da obiskovalcem omogoči dostop do informacij čim hitreje, in to z njihovim besednjakom. Osredotočiti se je treba nanje in jim pomagati rešiti njihove težave, vprašanja ali dvome.
 
Veliko strani ponuja obiskovalcem vse potrebne informacije, vendar se do mnogih obiskovalcem ne uspe dokopati. Mnogokrat poskušajo: klikajo in odpirajo povezave na podstrani, iščejo in se vračajo, poskušajo po drugi poti, a jim ne uspe, čeprav so bili le klik stran od ključnega podatka. Mnogokrat se vrnejo na Google in poskusijo na drugih straneh. V vsakem primeru pa je tako po nepotrebnem izgubljena še ena potencialna stranka. A če v fizični poslovalnici prodajni predstavnik še kako dobro ve, da je stranka odšla, podjetja za potencialne stranke, ki neuspešno tavajo po njihovih spletnih straneh, večinoma nikoli ne izvedo.
 
Te pomanjkljivosti je moč že z manjšimi nadgradnjami odpraviti – učinkovitost spletne strani pa bistveno povečati.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *