Spletna stran podjetja je premalo

Avtor: Jasna Suhadolc | Objava: 07.07.2008

Pri novih načinih spletnega komuniciranja je ključnega pomena sodelovanje uporabnikov. To pa ne poteka le prek spletnega mesta podjetja, temveč tudi drugod po spletu in po različni poteh, kot so blogi, videoposnetki in spletne skupnosti.


Mreža (network) Slovenia v spletni skupnosti Facebook je imela v začetku maja 2008 prek 37.000 uporabnikov, pri čimer je treba vedeti, da marsikateri Slovenec ni član mreže, torej je slovenskih uporabnikov še več.

Ste že slišali za izraz Splet 2.0, a niste čisto točno vedeli, kaj pomeni? Vse pogosteje se o njem govori tudi v Sloveniji. Splet 2.0 oziroma Web 2.0 pomeni širok spekter spletnih dejavnosti in spletnih orodij nove generacije. Mednje sodijo blogi, podcasti (avdioposnetki na spletu, na katere se lahko naročite), wikiji (spletna mesta, namenjena skupinskemu delu) in tudi spletne skupnosti. Če želite uspešno komunicirati na spletu, je pomembno, da jih poznate. Vaše ciljne javnosti, torej kupci, dobavitelji, vlagatelji, iskalci zaposlitve in drugi, namreč ne pregledajo le vašega spletnega mesta, temveč se o vas pozanimajo tudi na drugih spletnih straneh, do katerih najpogosteje pridejo z uporabo iskalnikov.  

Uporabniki interneta so ambasadorji vašega podjetja 

Ključno pri novem načinu spletnega komuniciranja je predvsem sodelovanje uporabnikov. Ti vse pogosteje bolj verjamejo neznancem v forumih in v drugih spletnih skupnostih kot spletnim mestom in drugim komunikacijskim kanalom podjetij in organizacij. Uporabniki interneta so lahko prek objavljenih mnenj in izkušenj ambasadorji ali kritiki vašega podjetja, izdelka ali storitve. Na spletu se pojavljajo novi mnenjski voditelji, ki imajo velik vpliv na vsebino, in podjetja se morajo vključiti v pogovor z njimi in končnimi porabniki.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *