Spodnje perilo za enkratno uporabo

Avtor: | Objava: 14.09.2007



Američanki Betty Hung (33 let) in Teresa Williams (34 let) sta ustvarili linijo spodnjega perila za enkratno uporabo in v enem letu (2005) prodali za več kot tristo tisoč dolarjev izdelkov. Hung in Williams sta bili pred tem zaposleni v podjetju iz Santa Monice (Kalifornija, Združene države Amerike), ki se je ukvarjalo s telefonijo. Zamisel za svoje podjetje se jima je porodila med odmorom za kosilo, ko sta se s kolegicami pogovarjali o spodnjem perilu in težavah z njim na potovanjih. Betty Hugh je veliko pomenilo, da ji na potovanjih ni bilo treba skrbeti za umazano spodnje perilo in da ji ga ni bilo treba imeti v potovalki. Tako je Tereso Williams prepričala, da je poskusila uporabiti perilo za enkratno uporabo. In navdušila jo je. Tako sta s kolegicami naredili analizo trga in pripravili seznam vseh mogočih uporab takega perila: na izletih, potovanjih, kampiranju, pri telovadbi, v bolnišnicah, wellness centrih in tako naprej. Potem sta se odpravili na Tajvan, da poiščeta proizvajalca. Z dvajset tisoč dolarji, ki so jima jih posodili starši, sta ustanovili podjetje Break Room Concepts. Ime podjetja sta posvetili ustvarjalnim pogovorom, ki sta jih imeli med odmori za kosilo, ko sta bili še v službi. Pod blagovno znamko OneDerWear danes prodajata spodnje hlačke in tangice za ženske, spodnje hlačke in boksarce za moške ter »uniseks« nogavice iz biološko razgradljivega bombaža. Izdelke prodajata v specializiranih trgovinah z izdelki za popotnike. Ponavadi v embalaži po pet skupaj. Cena za paket je okoli deset dolarjev. Ponudbo želita razširiti še na modrčke, spodnje majice, preobleke za vzglavnike in tako naprej. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *