Srajca v poslovnem svetu

Avtor: Renata Rudolf | Objava: 06.04.2010

Paleta barv in vzorcev se širi, vendar pazite na usklajenost s kravato in obleko. Če ne želite tvegati, se odločite za klasiko.


Črtasta srajca s kontrastnim belim ovratnikom (Pal Zileri, 2010)

Podjetniki in poslovneži imajo veliko stikov z drugimi ljudmi: poslovnimi partnerji, sodelavci, podrejenimi, nadrejenimi. Pomemben je vtis, ki ga naredite nanje in čeprav je srajca le zanemarljiv kos oblačila, ponavadi oblečen pod suknjičem, je še kako pomembna prava izbira, saj izbor materiala, barvnega odtenka in celo modela zgovorno govori o odnosu lastnika do svoje garderobe.
 
V prvem hipu, ko omenimo srajco, pomislimo na tisto klasično moško srajco s trdim zavihanim ovratnikom, dolgimi rokavi z manšetami na koncu in z enorednim klasičnim zapenjanjem. Vendar ima tudi moška srajca veliko različic: lahko je bolj telirana – oprijeta, lahko je širši model, z ruskim ovratnikom (včasih trendovsko priljubljena), srajca za formalne priložnosti, polo majica, ki je bolj športne narave, srajca s kratkimi rokavi in nenazadnje tudi majica s kratkimi rokavi. Pomembna je predvsem namembnost.
 
Klasična poslovna srajca za k obleki
 
Klasični model srajce, ki se navadno nosi s kravato, se ne spreminja že vrsto desetletij. Ni nujno, da se tak model nosi le na poslovnih sestankih in v službi, nosi se lahko tudi na poslovnih večerjah, za sproščen večer ob pijači v priljubljenem baru ali v kinu, lahko jo nosite h kavbojkam ali k platnenim hlačam.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *