Stadion? Ne, lokal!

Avtor: | Objava: 04.02.2005



Da na področju prehranjevanja in barov nikoli ne zmanjka idej, dokazuje špansko podjetje Camper, ki je v Barceloni odprlo Camper foodBALL Shop, katerega ponudba spominja na nogomet, tako po postreženi hrani (riževe kroglice) kot po ambientu v lokalu. FoodBALL sicer ni ne bar ne restavracija, temveč pravzaprav hrana oziroma določen videz jedi in kultura prehranjevanja, ki izvira iz daljšega opazovanja trendov prehranjevanja v družbi. Hrana je biološko pridelana in postrežena v posodah iz naravnih materialov. Tu lahko jeste, klepetate, gledate televizijo, tekme ... Projekt je uresničil katalonski oblikovalec Marti Guixe, ki je že leta 1997 na trg poslal zanimivo tržno rešitev − tako imenovano sponzorizirano hrano, to je hrano z logotipi blagovnih znamk.  

Več informacij na www.camper.es

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *