Stereotipi kot knjižne uspešnice

Avtor: | Objava: 06.10.2004



V Franciji je podjetnica Marie-Laurence Dubray ustanovila založniško hišo, ki objavlja le knjige, katerih glavne teme so vnaprej določeni oziroma kulturno zakoreninjeni vzorci vedenja. Podjetniška zamisel je očitno uspešna, saj izsledki prodaje kažejo, da se njene knjige prodajajo v tisočih izvodih.  

Zamisel Dubrayeve za knjižno zbirko izvira iz potreb, ki jih je opazila v družbi – in sicer, da si družba želi resnice, a se preveč boji soditi dejstva, začenši pri stereotipih. V tem je videla izziv. Njena založba Cavalier Bleu (www.lecavalierbleu.com) tako izdaja samo knjige, katerih glavne teme so zakoreninjeni družbeni stereotipi oziroma. prepričanja.. V knjigarnah ima že 23 knjig, vse v žepnem formatu. Knjige vsebujejo različne teme, od levičarstva do grafologije, od Napoleona do islama, Amerike .... Zadnji knjigi po 11. septembru sta bili razprodani, saj je prodaja narasla s tri tisoč na kar osem tisoč prodanih izvodov.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *