Stop cigaretam!

Avtor: Petra Mauer | Objava: 08.05.2012

Ste eden tistih, ki so že ničkolikokrat prenehali s kajenjem, a so kmalu spet prižgali cigareto?


Marjeta Šegrec: »Večinoma se na terapijo naročijo osebe, ki so se že poskušale odvaditi od kajenja, pa jim ni uspelo.«

Morda boste rešilno bilko našli v Facilitas laserski terapiji, ki je na voljo že v devetnajstih državah sveta, med drugim tudi v Sloveniji. Marjeta Šegrec je lastnica franšize v Mariboru, ki z omenjeno terapijo pomaga ljudem do zdravja in boljšega počutja.
 
Po prenehanju kajenja se običajno zgodi, da postane želja po cigaretah še izrazitejša, nepredstavljivo močna, pojavi se živčnost, občutljivost, malodušnost … Z lasersko terapijo Facilitas se lahko omenjenim stranskim učinkom izognete in končno postanete nekadilec. Postopek odvajanja od kajenja poteka tako, da terapevt s posebno lasersko napravo stimulira akupunkturne točke na obeh ušesih. Terapija je neboleča, brez stranskih učinkov, sprošča in pomirja, njen cilj pa je zmanjšati napetost in živčnost, izboljšati telesno cirkulacijo, ustvariti globok občutek olajšanja in zmanjšati željo po nikotinu. »Kako uspešna je terapija, kažejo rezultati v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji in Belgiji, pred kratkim pa so jo kot najboljšo metodo odvajanja od kajenja potrdili tudi na Nizozemskem,« razloži Šegreceva, ki je lansko leto odprla franšizo Facilitas v štajerski prestolnici.
 
Pred tem sta z možem imela svoje podjetje za računalniško programiranje in prodajo avtorskega poslovnega programa za mala podjetja in samostojne podjetnike. »Ker sem izgubila moža, s katerim sva bila tudi poslovno vezana, sem si morala poiskati dodatno zaposlitev oziroma sem premišljevala o razširitvi dejavnosti. Slučajno sem zasledila oglas na internetni strani za lasersko odvajanje od kajenja v 90-ih minutah, zato sem se tudi sama naročila in se naknadno pozanimala, kakšni so pogoji za odkup franšize v Mariboru,« pove svojo življenjsko zgodbo, ki jo je pripeljala do točke, ko je vkorakala v franšizni sistem. Že od prej je bila navajena dela, odgovornosti, tudi komuniciranje s strankami ji ni bilo tuje, kar je bil eden od razlogov, da se novih izzivov ni bala.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *