Svetovalec za prodajo

Avtor: | Objava: 05.04.2011


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: od 1.000 do 5.000 evrov
Marketing: internetno oglaševanje, od ust do ust, letaki, seminarji, oglasi v medijih
Posebne zahteve: komunikativnost, odprtost, vztrajnost, samozavest, prodajne sposobnosti
Potrebna oprema: telefon, internet, računalnik, tiskalnik, faks, lasten prevoz
Delna zaposlitev: da
Delo od doma: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Konkurenca: že obstaja
 
Dejstva
Vsi dobro vemo, da lahko slab način prodaje odvrne od nakupa še tako zelo zagretega kupca. Mnogi so prepričani, da se prodajalci ne rodijo, temveč naredijo, zakaj jim torej ne bi pomagali s svojim znanjem in jih popeljali na pot od začetka do konca podpisa pogodbe? Svojo stranko naučite, kako naj kupca navduši, ga prepriča, da jim ravno to v življenju manjka, saj se večina potrošnikov za nakup odloči na podlagi čustvenega dejavnika. Dober svetovalec za prodajo zna prodajalce podpirati, motivirati, spodbujati in učiti. 
 
Trg
Vaše stranke so lahko prodajalci avtomobilov, nepremičnin, jaht, motorjev in drugih izdelkov ter storitev. Stranke so lahko trgovci na drobno in veletrgovci. Pomagajte jim, da jim bo šlo delo lažje od rok. Oblikujete lahko posebno ponudbo za začetnike v poslu, da se bodo izognili začetniškim napakam.
 
Nasvet
Da postanete poznani na trgu, lahko na začetku kariere pripravite kratke (brezplačne) seminarje za prodajalce ali se povežete z drugimi organizatorji seminarjev. Prav tako lahko napišete nekaj strokovnih člankov s svojega področja in jih poskusite objaviti v medijih. To je dober način za dvig prepoznavnosti in graditev lastne blagovne znamke.
 
Še prej pa se poučite o tem, kako posredovati znanje drugim. Osvojite veščine, ki vam bodo pomagale prodreti na sam vrh vašega posla.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *