Svetovni hit iz Zasavja - mobilniki namesto kreditnih kartic

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 14.04.2006

Podjetje Ultra letošnjega podjetnika leta Miloša Urbanije je razvilo tri svetovno uspešne programe, od katerih je za potrošnike in trgovce najzanimivejši sistem za plačevanje z mobilnimi telefoni M-Pay, ki obeta pravcato trgovsko revolucijo.



Še pred nekaj leti si nismo niti predstavljali, da bi mobilne telefone lahko uporabljali za kaj drugega kot za pogovore. Danes lahko z njimi že kupujemo na prodajnih avtomatih in na številnih drugih prodajnih mestih. Poznavalci napovedujejo, da bodo v prihodnosti mobilni telefoni postali tako razširjeno plačilno sredstvo, kot so danes plačilne kartice.  

Tisto, kar je pri vsem tem še posebej zanimivo, pa je dejstvo, da je rešitev za plačevanje z mobilnimi telefoni, ki ima potencial, da se uveljavi kot svetovno priznana rešitev, razvilo in patentiralo slovensko podjetje Ultra.  

Svetovna uspešnica iz Zasavja 

Ultro je leta 1989 ustanovila skupina treh podjetnikov. Njihov prvi izdelek je bil ultrazvočni merilec razdalje, namenjen merjenju višine materialov v silosu. Že leta 1992 pa je podjetje doživelo močan razvojni zagon. Razvili so več elektronskih naprav in povečali število zaposlenih na sedem. Tri leta pozneje je Utra doživela prvi mednarodni uspeh, ko so v Južnoafriško republiko prodali napravo za varčevanje z energijo v javni razsvetljavi. Tega leta so tudi začeli razvijati izdelek, ki je zaznamoval celotno nadaljnje obdobje podjetja – šlo je za merilni sistem za podzemne rezervoarje. Po preizkusu naprave na Petrolovih servisih so začeli razvijati celovit sistem za poslovanje z gorivi v naftnih družbah. Želeli so narediti sistem, ki bi prek omrežja GSM nadzoroval celotno pot goriva od naftnega polja do končnega uporabnika.  

Ultra je v naslednjih letih naredila še en močan preskok, ki je v bistvu dokaz vizionarstva gonilne sile podjetja Miloša Urbanije. Tehnologijo, ki so jo preizkusili v naftnih družbah, so uporabili za razvoj izdelkov na različnih področjih. Danes ima tako Ultra tri ključne razvojne oziroma prodajne programe: 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *