Sveži napitki po vašem okusu

Avtor: | Objava: 13.12.2007



Na trgu se je pojavil nov koncept prodaje pijač v avtomatih, ki uporablja posebne plastične vrečke, v katerih se pijača zmeša po okusu kupca. Napitki v avtomatu so vedno sveže pripravljeni. Kupec lahko izbira med različnimi okusi sokov, ki se nato zmešajo z vodo. PouchLink je sistem za mešanje pijač v avtomatih, ki ga je razvilo angleško podjetje WaterWerkz. Naprave, ki so jih razvili, lahko držijo do dva tisoč plastičnih vrečk različnih velikosti, ki se napolnijo na zahtevo kupca s pijačo po želji. 

Njihova prodajna rešitev ponuja manjše zaloge pijač, manj stroškov za skladiščenje in transport kot druge avtomatske naprave, ki prodajajo že polnjene plastenke ali pločevinke pijač. Hkrati so tudi okolju veliko prijaznejše. Sistem se namreč ponaša z najnižjo porabo energije med vsemi podobnimi avtomatskimi napravami. Še več, hlajenje pijač, ki se sproži samo na zahtevo kupca, zniža porabo energije za več kot 80 odstotkov v primerjavi z energijo, ki je potrebna za hlajenje v klasičnih prodajnih avtomatih. 
 
WaterWerkz ima na trgu tudi svojo blagovno znamko pijač, imenovano Froobee. Z njo želijo zadovoljiti nove standarde zdravih pijač angleških šol. Če jim bo uspelo osvojiti dovolj velik tržni delež, lahko naredijo malo revolucijo v prodaji pijač iz avtomatskih naprav. 
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *