Tablice na pohodu

Avtor: Esad Jakupović | Objava: 06.01.2011

Medijske ali spletne tablice (ali v žargonu »tablice«) so lani doživele razcvet skoraj brez primere, še posebej presenetljiv glede na nedavno recesijo, njihovo število pa se bo v štirih letih kar početverilo in vse več jih bo vključenih tudi v poslovanje.


Resnejša konkurenca iPada: Samsungova tablica Galaxy Pad.

Prenosne računalnike so si proizvajalci izmislili, da bi jih uporabniki lahko uporabljali kjer koli in kadar koli. Zahvaljujoč predvsem tej lastnosti so se prenosniki tako razširili, da se jih danes proda že več kakor namiznih računalnikov. Kljub trendu mnogi uporabniki danes ne nosijo s sabo več prenosnikov, ampak pametne telefone, s katerimi lahko telefonirajo, pošiljajo kratka sporočila, poleg tega pa na njih uporabljajo e-pošto, brskajo po internetu, pregledujejo slike in podobno. Zato danes poslovni ljudje uporabljajo zunaj pisarne in na poti veliko več pametnih telefonov kakor prenosnikov. Pametni telefoni postajajo vse pametnejši, pa jim kljub temu, seveda, manjkajo različne računalniške funkcije.  

Preobrat v letu 2010 

Vmesno mesto, zaradi katerega se bo število prenosnikov na poti čedalje manjšalo, zdaj zasedajo tablični računalniki – ki jim pravijo tudi medijske tablice, spletne tablice ali pa kar tablice. Koncept tabličnih računalnikov sploh ni nov, bistveno pa se je spremenila njihova definicija. Do letošnjega pojava iPada so bili tablični računalniki pravzaprav prenosniki z vrtljivim zaslonom, občutljivim za dotik, ki so dokaj okorni, ko jih uporabljamo kot »tablice«, in precej neudobni, ko jih uporabljamo kot prenosnike. S pojavom Applove medijske tablice iPad na začetku leta 2010 pa se je zgodil preobrat. Po oceni NPD Group bo namreč do konca leta prodanih blizu 14 milijonov iPadov. Tudi konkurenca postaja vse bolj resna.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"