|
|
||
Trgovina z medicinskimi pripomočki
Začetni stroški: od 10.000 do 70.000 evrov Oglaševanje: letaki in brošure, ki jih razdelite po domovih za ostarele, bolnišnicah, zdravstvenih domovih, zasebnih ordinacijah, oglašujte se v revijah z zdravstveno tematiko, ustvarite privlačno spletno stran Konkurenca: da Franšiza: da Čas delovanja: vse leto
Dejstva Skrbno izberite lokacijo in najemite prostor, ki bo primeren za prodajo medicinskih, sanitetnih in ortopedskih izdelkov. Povežite se z distributerji medicinske opreme in prvi nakup opravite v večjih količinah, saj si boste s tem zagotovili nižje cene. Razpošljite letake, sponzorirajte zdravstvene seminarje ali sejme, poslužujte se elektronske pošte in redno razpošiljajte na čim več naslovov novosti iz vaše ponudbe, ponudite kakovostne izdelke, zaradi katerih bodo stranke k vam vse pogosteje zahajale. Zavedati se morate, da začetna investicija ne bo majhna, saj medicinski izdelki najnovejše tehnologije niso poceni. Če boste specializirani za prodajo vozičkov za invalidne osebe, boste potrebovali vsaj 30.000 evrov za približno deset vozičkov, medtem ko bo začetni vložek manjši, če boste prodajali druge drobne izdelke, kot so bergle, merilniki krvnega tlaka, merilniki krvnega sladkorja, grelne blazine itd.
Trg Veliko medicinskih profesionalcev potrebuje različno zdravstveno opremo za opravljanje svojega posla. Pogosto jo kupujejo od podjetij, ki so specializirana za določeno vrsto opreme, ampak še vedno je ogromno možnosti, da uspete z manjšo trgovino, ki prodaja vse, kar ljudje potrebujejo za lajšanje zdravstvenih težav. Najbolje bo, če se vnaprej odločite, ali boste prodajali opremo porodnišnicam, zobozdravnikom, fizioterapevtom ali pa boste imeli na razpolago več stvari, za vsakega nekaj.
Nasvet Preden se lotite posla, se morate nujno izobraziti o vseh izdelkih, ki jih ponujate. Če niste najbolj vešči v prodaji, si poiščite pomoč. Najbolje je, da k sodelovanju povabite nekoga, ki že ima nekaj izkušenj z medicinsko opremo, ki jo ponujate strankam. Oseba naj bo komunikativna, prijazna in nasmejana, saj je izbira dobrega prodajalca izjemno pomembna za vaš posel. Za večjo prepoznavnost si uredite spletno stran, oglašujte se preko spletnih družbenih omrežij, prav tako objavite oglas v kateri izmed zdravstvenih revij, obiščite domove za ostarele in podobno.
|
|