|
|
||
Trgovine za zdravje in wellness za starejše
Število starejših od 65 let po svetu skokovito narašča. V prihodnjih 20 letih naj bi se skoraj podvojilo in tako poskočilo z zdajšnjih 500 milijonov na skoraj milijardo leta 2030. Torej nič čudnega, da so na trgu že podjetja, ki ponudbo v glavnem osredotočajo na to populacijo. Tako je v Franciji, v Lyonu nastala nova trgovina, imenovana HOJO, ki se ukvarja z zdravjem in dobrim počutjem (wellness) starejše populacije.
Večina obstoječih trgovcev s tovrstno ponudbo ponuja zlasti izdelke, povezane z lajšanjem življenja starejših. HOJO pa se je odločil za precej bolj celosten pristop. Izbral je drugačno strategijo in ponudbo obogatil tudi z izdelki, ki pomagajo ohranjati seniorje čim dlje srečne, zdrave in neodvisne. Ti pa sežejo daleč preko pripomočkov za negibne in vključujejo na primer izdelke s področja aromaterapije, modnih, a uporabnih izdelkov za dom, kot je priročna steklenička za sol in poper, ki jo lahko primemo z eno roko. Njihova ponudba šteje preko 400 izdelkov za življenjski slog, ki jih razvrščajo v kategorije, kot so wellness in zdravje, užitek in udobje, komunikacija in varnost … Podjetje načrtuje, da se bo v prihodnjih petih letih prek franšiznih poslovalnic razširilo v 35 francoskih mest. |
|