Tudi internet ponuja franšizne priložnosti

Avtor: Nives Pahor | Objava: 14.09.2007

Gregor Drev je s podjetjem Spletni donos že nekaj let franšizij ene najuspešnejših globalnih franšiz, WSI Corporate, ki ponuja podjetjem svetovalne storitve za nastop na spletu. Precejšen vložek in trud se mu že obrestujeta.


Gregor Drev: "Veliko podjetij si še vedno sploh ne predstavlja resnične prodajne moči interneta."

Tudi internet lahko ponuja veliko možnosti za razvoj franšizinga, kar dokazuje svetovno uspešna kanadska franšiza WSI Corporate, ki ponuja celostno storitev svetovanja podjetjem, ko se odločijo za nastop na spletu. Ameriška revija Entrepreneur je franšizo že šesto leto zapored (2002-2007) ocenila kot najboljšo franšizo v svoji kategoriji in kot eno izmed najuspešnejših globalnih franšiz. Franšiza WSI Corporate, ki je na trgu prisotna že od leta 1996, ima danes 1500 franšiznih enot v 87 državah sveta. Med njimi je od novembra 2004 tudi Slovenija, kamor jo je med prvimi pripeljal Gregor Drev iz podjetja Spletni donos, d.o.o., iz Ljubljane.  

Od kod odločitev za franšizo? 

Gregorja Dreva so do odločitve za samostojno podjetniško pot oziroma za nakup franšize pripeljale okoliščine, ki so bile povezane v glavnem z nezadovoljstvom v prejšnji službi. Tako je začel z iskanjem novih poslovnih izzivov še v času, ko je bil redno zaposlen. Med iskanjem se je navdušil nad franšiznimi sistemi in tako začel brskati po številnih tujih spletnih straneh s franšiznimi ponudbami. Po temeljiti analizi je v ožji izbor postavil tri franšizne verige, ki jim je poslal povpraševanje, na koncu pa se je odločil za WSI Corporate.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *