Tudi pekarna ima lahko franšizo

Avtor: Petra Mauer | Objava: 02.06.2011

Družina Blatnik si je zastavila jasen cilj – z blagovno znamko HappyPek želi postati sinonim za domačnost, gostoljubje in tradicionalnost pridelovanja kruha. In razviti franšizni sistem.



Potovanje v čas naših babic in prababic nas pogosto spomni na kuhinjo, po kateri se vije vonj po svežem, še toplem domačem kruhu. Neprecenljive vrednosti tega občutka se dobro zaveda tudi družina Blatnik, ki s svojimi proizvodi znamke HappyPek strankam poleg okusnega grižljaja ponuja še prijeten spomin na preteklost ter ohranjanje tradicionalnih vrednot.
 
»Zgodba družinske pekarne sega v davno leto 1890. Že takrat je posel temeljil na kakovosti in raznovrstnosti izdelkov, ki so jih izdelale roke izkušenih pekov. Za nekaj časa je potem vse obstalo,« pojasni Tomaž Blatnik, ki se je po mnogih letih odločil nadaljevati družinsko tradicijo in se podati v prihodnost s pomočjo znanja svojih prednikov. Pred vstopom v pekarsko dejavnost je bil zaposlen v podjetju Iskra, prelom in spremembo v svoji karieri pa je naredil v času osamosvajanja naše države. »Z ženo naju je premamila družinska kuharska knjiga, polna avtentičnih risb, ki širijo male skrivnosti na naslednje generacije. Odločala sva se med prodajo sladoleda in pekarno, a sva se po tehtnem razmisleku leta 1999 odločila za slednjo.

Tomaž Blatnik želi franšizni sistem HappyPek širiti tudi v Italijo in Avstrijo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *