|
|
||
Turistični vodič
Začetni stroški: do 2.000 evrov
Orientacijska cena storitve: 10 evrov na osebo, če gre za krajši ogled mesta peš ali na kolesu (1 ura). Cena storitve je odvisna od trajanja ogleda, števila strank in od zahtev strank. Za celodnevne izlete lahko računate tudi 100 evrov ali več. Marketing: spletna stran, vizitke, govorice od ust do ust, spletni oglasi na straneh s turistično vsebino, letaki v lokalnih turističnih centrih. Posebne zahteve glede izobrazbe: opravljen tečaj za turističnega vodiča. V skladu z 39. členom Zakona o spodbujanju razvoja turizma, Ur.l. RS št. 2/04, morajo vsi turistični vodniki in turistični spremljevalci imeti ustrezno izkaznico Gospodarske zbornice Slovenije, ki se jo pridobi z opravljenim državnim izpitom na Združenju za turizem in gostinstvo pri Gospodarski zbornici Slovenije. Cena tečaja turističnega vodnika je približno 170 evrov. Potrebna oprema: računalnik, telefon Je mogoče delati od doma: deloma, pripravljeni morate biti na potovanja in izlete Lahko popoldansko/vikend delo: da Je potrebno zaposliti delavce: ne Najem dodatne delovne sile: ne Je v Sloveniji že konkurenca: da Čas delovanja: vse leto (največ spomladi in poleti) Dejstva Če živite v turističnem kraju in njegovo okolico dobro poznate, imate za hobi na primer zgodovino, etnografijo in katerega od popularnih športov, potem je to prava poslovna priložnost za vas. Za začetek takega posla potrebujete manj kot 1.000 evrov. Na leto pa lahko zaslužite do 50 tisoč evrov. Ključ do uspeha je v dobri promociji in kakovosti vodenja. Svoje ime morate promovirati po lokalnih turističnih centrih, turističnih agencijah, po podjetjih, hotelih, med organizatorji poslovnih srečanj, na tujih in domačih spletnih straneh s turistično vsebino.
Poznati morate zgodovino in posebnosti kraja, ponudbo v posameznih letnih časih. Veliko udeležencev potovanj in izletov želi poskusiti kulinarične specialitete. Če ste športnik, lahko ponudite vodeni ogled kraja s kolesom, rolerji ali peš. Povežete se lahko tudi z drugimi ponudniki na tem področju in ponudbo dopolnite z ogledi z balonom, letalom, zmajem, čolnom, ladjo … domišljija tu nima meja, izvirnost pa je eden od glavnih adutov. Trg Vaše stranke so lahko posamezniki, pa tudi podjetja (ki potrebujejo spremljevalca za poslovne partnerje), domači in tuji turisti.
Nasvet Za začetek obiščite lokalni turistični center in preglejte ponudbo, ki že obstaja v kraju. Izdelajte seznam dodatnih ponudnikov, s katerimi boste popestrili ponudbo ogledov, potovanj, izletov. |
|