UČINKOVIT PODJETNIŠKI NASTOP NA INTERNETU, 9. marca 2006

Avtor: | Objava: 01.02.2006

Dvorana Slovenijales, Dunajska 22, Ljubljana



Podjetnik d.o.o. pripravlja seminar v sodelovanju s podjetjem

Imate spletno stran, ki ne prinaša začrtanih rezultatov? Si želite v enem samem dnevu izvedeti vse kar potrebujete za učinkovit podjetniški nastop na internetu? Si želite, da prav vašo spletno stran analizirajo strokovnjaki s področja interneta in tržnih komunikacij? Naš seminar omogoča prav to! Internet je iz marketinškega vidika cenovno najbolj učinkovit medij, postavlja nove trženjske zakone in nove standarde na področju poslovanja.  V Sloveniji ga uporablja preko 90% podjetij in polovica vseh Slovencev. Izkoristite njegov potencial!  
 

Nekaj področij, ki jih bomo intenzivno in s pomočjo praktičnih primerov obdelali na seminarju:
   

INTERNET KOT DEL POSLOVNE STRATEGIJE PODJETJA:
- nerazumevanje potenciala interneta, uporabni poslovni modeli na internetu, ki prinašajo denar in tržne niše na slovenskem spletu;
- uporabniki slovenskih spletnih medijev – predstavitev raziskav;
- graditev blagovne znamke s pomočjo interneta;
- kako uveljaviti popolnoma nepoznano blagovno znamko le s pomočjo interneta itd. 

SPREMENITE SPLETNO STRAN V UČINKOVITO PRODAJNO ORODJE:
- kako pripraviti naše spletne obiskovalce do nakupa;
- kako pripraviti besedila za splet, kakšna so pravila, kakšen naj bo ton komunikacije, tipografija, velikost črk itd. - praktični primeri;
- oblika spletne strani kot del CGP – celostne grafične podobe, oblika kot funkcionalnost, učinkovite oblikovne rešitve – praktični primeri;
- Je vaša spletna stran uporabna? – praktični primeri.

UČINKOVITA IZRABA INTERNETA V OGLAŠEVALSKE NAMENE:
- kako optimizirati medijski splet – predstavitev raziskav;
- primeri uspešnih oglaševalskih akcij na slovenskem internetu – praktični primeri;
- zakaj je visoka uvrstitev spletnih strani na iskalnikih življenjskega pomena, kako jo lahko dosežemo.
 
P R E D A V A T E L J I:  
Jure Vižintin, svetovalec za področje interaktivnih medijev z 9 nagradami za spletna mesta na Slovenskem Oglaševalskem Festivalu, Zlatem Bobnu in festivalu vizualnih komunikacij – Magdalena;
Boštjan Cokan, Najdi.si, marketinški strokovnjak za spletno komuniciranje. Ukvarja se z analizami spletnih strani in optimalnimi rešitvami za prodajo preko spleta;
Primož Žižek, MBA
, direktor podjetja Glavni trg, predavatelj na Londonski šoli za odnose z javnostmi – LSPR – v internetni sferi prisoten od samega začetka;
Marko Vončina
, vodja raziskav blagovnih znamk na Najdi.si;
Alen Nonkovič, direktor podjetja Oblikovanje.com in prejemnik nagrade Netko 2005 za najboljšo poslovno spletno stran;
Nina Bilban, medijska načrtovalka v prvi in hkrati največji slovenski spletni medijski agenciji Iprom;
Ksenja Klepec, vodja PE Optimiziraj.si pri podjetju Interseek, ki se zadnja štiri leta intenzivno ukvarja z zviševanjem pozicije spletnih mest na rezultatih iskanj na iskalnikih.    

P R O G R A M:   
8.30 – 9.00
Dobrodošlica, jutranja kavica
9.00 - 9.45
Stanje interneta v Sloveniji in tujini, Primož Žižek
9.45 - 10.30
Internet kot del poslovne strategije podjetja, Primož Žižek
10.30 – 11.00
Graditev blagovne znamke s pomočjo interneta, Marko Vončina
11.00 – 11.30
Odmor
11.30 – 12.00
Oblika spletnih strani - vidik uporabnosti, Alen Nonkovič
12.00 – 12.30 
Vsebine za splet – vidik uporabnosti, Jure Vižintin
12.30 – 13.00
Umeščanje spletnega oglaševanja v medijski splet, Nina Bilban
13.00 – 13.15
Odmor
13.15 – 13.35
Kako se zavihteti višje na iskalnikih, Ksenja Klepec 
13.35 – 14.00
 
Oglaševanje na ključne besede, Boštjan Cokan
14.00 –  
Odgovori na vprašanja           

K O T I Z A C I J A  IN  U G O D N O S T I:
Cena seminarja: 
48.400,00 SIT + DDV (201,97 EUR).
Vključuje parkirišče, strokovno gradivo, hrano in pijačo.

Popusti:
- 5% popust
za prijave, prejete do 15.2.2006
- 5% popust
za vsakega naslednjega udeleženca
- Naročniki
s poravnano naročnino lahko pri plačilu posamezne kotizacije izkoristite bon za 50% popust (1 kotizacija - 1 popust). Ostali naročniki pa redni 10% naročniški popust.
 
P R I J A V E:
Prijave sprejemamo pisno: 
- s spletno prijavnico
- po faksu na št. 01/423 82 60,
- po e-pošti karmen.komel@podjetnik.si ali
- po pošti na naslov Podjetnik d.o.o.,  p.p. 147, 1001 Ljubljana  
 
Kontaktna oseba za vsa dodatna pojasnila oz. informacije: Karmen Komel, 01/200 20 52, karmen.komel@podjetnik.si. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *