|
|
||
UČINKOVIT PODJETNIŠKI NASTOP NA INTERNETU, 9. marca 2006Dvorana Slovenijales, Dunajska 22, LjubljanaPodjetnik d.o.o. pripravlja seminar v sodelovanju s podjetjem
Imate spletno stran, ki ne prinaša začrtanih rezultatov? Si želite v enem samem dnevu izvedeti vse kar potrebujete za učinkovit podjetniški nastop na internetu? Si želite, da prav vašo spletno stran analizirajo strokovnjaki s področja interneta in tržnih komunikacij? Naš seminar omogoča prav to! Internet je iz marketinškega vidika cenovno najbolj učinkovit medij, postavlja nove trženjske zakone in nove standarde na področju poslovanja. V Sloveniji ga uporablja preko 90% podjetij in polovica vseh Slovencev. Izkoristite njegov potencial! Nekaj področij, ki jih bomo intenzivno in s pomočjo praktičnih primerov obdelali na seminarju: INTERNET KOT DEL POSLOVNE STRATEGIJE PODJETJA: - nerazumevanje potenciala interneta, uporabni poslovni modeli na internetu, ki prinašajo denar in tržne niše na slovenskem spletu;
- uporabniki slovenskih spletnih medijev – predstavitev raziskav;
- graditev blagovne znamke s pomočjo interneta; - kako uveljaviti popolnoma nepoznano blagovno znamko le s pomočjo interneta itd. SPREMENITE SPLETNO STRAN V UČINKOVITO PRODAJNO ORODJE: - kako pripraviti naše spletne obiskovalce do nakupa;
- kako pripraviti besedila za splet, kakšna so pravila, kakšen naj bo ton komunikacije, tipografija, velikost črk itd. - praktični primeri; - oblika spletne strani kot del CGP – celostne grafične podobe, oblika kot funkcionalnost, učinkovite oblikovne rešitve – praktični primeri;
- Je vaša spletna stran uporabna? – praktični primeri.
UČINKOVITA IZRABA INTERNETA V OGLAŠEVALSKE NAMENE: - kako optimizirati medijski splet – predstavitev raziskav;
- primeri uspešnih oglaševalskih akcij na slovenskem internetu – praktični primeri;
- zakaj je visoka uvrstitev spletnih strani na iskalnikih življenjskega pomena, kako jo lahko dosežemo. P R E D A V A T E L J I:
Jure Vižintin, svetovalec za področje interaktivnih medijev z 9 nagradami za spletna mesta na Slovenskem Oglaševalskem Festivalu, Zlatem Bobnu in festivalu vizualnih komunikacij – Magdalena;
Boštjan Cokan, Najdi.si, marketinški strokovnjak za spletno komuniciranje. Ukvarja se z analizami spletnih strani in optimalnimi rešitvami za prodajo preko spleta;
Primož Žižek, MBA, direktor podjetja Glavni trg, predavatelj na Londonski šoli za odnose z javnostmi – LSPR – v internetni sferi prisoten od samega začetka; Marko Vončina, vodja raziskav blagovnih znamk na Najdi.si; Alen Nonkovič, direktor podjetja Oblikovanje.com in prejemnik nagrade Netko 2005 za najboljšo poslovno spletno stran; Nina Bilban, medijska načrtovalka v prvi in hkrati največji slovenski spletni medijski agenciji Iprom; Ksenja Klepec, vodja PE Optimiziraj.si pri podjetju Interseek, ki se zadnja štiri leta intenzivno ukvarja z zviševanjem pozicije spletnih mest na rezultatih iskanj na iskalnikih.
P R O G R A M: 8.30 – 9.00
Dobrodošlica, jutranja kavica
9.00 - 9.45
Stanje interneta v Sloveniji in tujini, Primož Žižek 9.45 - 10.30
Internet kot del poslovne strategije podjetja, Primož Žižek
10.30 – 11.00 Graditev blagovne znamke s pomočjo interneta, Marko Vončina
11.00 – 11.30
Odmor 11.30 – 12.00
Oblika spletnih strani - vidik uporabnosti, Alen Nonkovič 12.00 – 12.30
Vsebine za splet – vidik uporabnosti, Jure Vižintin 12.30 – 13.00
Umeščanje spletnega oglaševanja v medijski splet, Nina Bilban 13.00 – 13.15 Odmor 13.15 – 13.35 Kako se zavihteti višje na iskalnikih, Ksenja Klepec 13.35 – 14.00 Oglaševanje na ključne besede, Boštjan Cokan 14.00 –
Odgovori na vprašanja K O T I Z A C I J A IN U G O D N O S T I: Cena seminarja: 48.400,00 SIT + DDV (201,97 EUR). Vključuje parkirišče, strokovno gradivo, hrano in pijačo. Popusti: - 5% popust za prijave, prejete do 15.2.2006 - 5% popust za vsakega naslednjega udeleženca - Naročniki s poravnano naročnino lahko pri plačilu posamezne kotizacije izkoristite bon za 50% popust (1 kotizacija - 1 popust). Ostali naročniki pa redni 10% naročniški popust. P R I J A V E:
Prijave sprejemamo pisno: - s spletno prijavnico - po faksu na št. 01/423 82 60, - po e-pošti karmen.komel@podjetnik.si ali - po pošti na naslov Podjetnik d.o.o., p.p. 147, 1001 Ljubljana Kontaktna oseba za vsa dodatna pojasnila oz. informacije: Karmen Komel, 01/200 20 52, karmen.komel@podjetnik.si.
|
|