Ugriz v veliko jabolko - podjetniška praksa v New Yorku

Avtor: Staša Cafuta | Objava: 10.03.2006

Oblikovalka, organizatorka prireditev in raziskovalka Maja Ferme se je v New Yorku »nalezla« miselnosti, da je vse mogoče.



Čedalje več mladih, sposobnih Slovencev se podaja v tujino, kjer skušajo uresničiti svoje vizije in si pridobiti znanje in izkušnje. Maja Ferme je organizatorka prireditev s konceptom, predava o umetnosti poslovnega oblačenja, je oblikovalka unikatnih oblačil in nakita, oseba, ki jo zanima prihodnost in razvoj družbe. Verjame v znanje in povezovanje ljudi. Pred kratkim se je vrnila iz New Yorka. Sestali smo se z njo in jo povprašali, kako se je znašla v velikem svetu.  

New York obišče vsako leto več ljudi, leta 2004 kar 41 milijonov, od tega 6 milijonov tujcev. New York je še zmeraj svetovna prestolnica, ki je »rodila« neštete zgodbe o uspehu. Kaj je vas, mlado podjetnico, pripeljalo vanjo? 
Tej odločitvi so pripomogle številne želje. Že dolgo sem si želela pridobiti dodatno znanje na področju organizacije prireditev. Prav tako sem želela ugotoviti, kako delujejo velike oblikovalske družbe, obenem pa tudi preučiti njihov sistem delovanja na različnih področjih. Tudi poslovni svet in poslovno oblačenje sta me od nekdaj zanimala, Amerika pa je zibelka poslovnega oblačenja. Bila sem že naveličana življenja v ozkem krogu ljudi z zelo uokvirjenim načinom razmišljanja. Vedela sem, da je vse mogoče, zato sem iskala ljudi, ki v to verjamejo in stopajo po svoji poti uspeha. Prav tako sem se zavedala, da je to mesto zanimivo ravno zaradi raznovrstnosti prebivalcev in obiskovalcev, kjer se dnevno porajajo in uresničujejo velike ideje in zgodbe o uspehu.
 
Maja Ferme

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *