|
|
|
Upravitelj(ica) družabnih medijevZačetni kapital: od 500 evrov naprej Potrebna oprema: računalnik, telefon, skener, tiskalnik, fotoaparat Potrebna znanja: obvladovanje programov za spletne objave in grafično oblikovanje, spremljanje odzivov, dobra računalniška pismenost, spretnost z besedami, komunikativnost, spremljanje aktualnih dogodkov Marketing: od ust do ust, internetna stran, poslovne vizitke Čas delovanja: vse leto Konkurenca: da
Dejstva Upravitelj družabnih omrežij pomeni, da je nekomu zaupana naloga spremljanja, obveščanja, filtriranja informacij, merjenja odzivov in podobno z namenom promovirati osebo, podjetje, blagovno znamko, izdelek ali storitev. Spoznajte se s platformami, preberite literaturo na temo vašega posla, oglejte si video predstavitve, pogovorite se z nekom, ki je v tem že izkušen. Nato se pozanimajte, ali kdo potrebuje pomoč, lotite se dela in dokažite, da ste vredni zaupanja, natančni, aktualni in vestni. Sprva morda naredite kaj brezplačno, le toliko, da dobite izkušnje, da vas stranka spozna in da si pridobite reference. Delo je mogoče opravljati od doma, prednost pa je, da imate fleksibilen delovni čas.
Trg Ne le znane osebe, temveč tudi različne organizacije, klubi, društva, skupine, podjetniki in drugi uporabljajo spletna omrežja za komunikacijo z oboževalci, člani, poslovnimi partnerji, strankami. Čeprav so rezultati običajno dobri, so mnogi preveč zaposleni, da bi se posvečali družabnim stranem, jih dopolnjevali, nadgrajevali, osveževali. Ravno zato so pogosto pripravljeni nekomu plačati, da bo upravljal z njihovimi spletnimi stranmi. Zakaj ta oseba ne bi bili vi?
Nasvet Skrbite za zanimive vsebine, redne objave in tudi kakšen kanček humorja ne bo škodoval. Kadar se domislite česa interesantnega, objavite na spletnem omrežju, uporabljajte LinkedIn, poleg Facebooka, Twitterja izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja internetni medij, čim bolj intenzivno se povežite z ljubitelji izdelkov ali storitev, ki jih tržite. Organizirajte brezplačne seminarje o upravljanju s spletnimi mediji ter predstavite poslovnežem, kako zelo pomemben je tudi ta segment posla. Povežite se tudi s podjetji, ki se že ukvarjajo s podobno dejavnostjo (oglaševanje, marketing, predstavnik za stike z javnostjo itd.), ki bodo vedela, kdo potrebuje upravljavca spletnih omrežij.
|
|