Urejanje poslovnih prostorov v praksi

Avtor: Nives Pahor | Objava: 13.06.2006

Nekateri podjetniki/podjetnice so nam lahko glede opremljanja poslovnih prostorov za zgled ...


Hugo Bosio

Hugo Bosio, Bosio d.o.o.
PRI OPREMLJANJU IZHAJAMO IZ LOGISTIČNIH POTREB
 
Kaj je vaše vodilo pri opremljanju poslovnih prostorov?
»Z opremljanjem poslovnih prostorov se ukvarjamo sami in ne najemno zunanjih izvajalcev. Pri opremljanju poslovnih prostorov najprej izhajamo iz svojih 'logističnih' potreb ter smiselnosti razporeditve prostorov. Ko opravimo prvo analizo, se odločimo za opremljanje vsakega prostora posebej. Pri tem vedno izhajamo iz odgovora na vprašanje, čemu je prostor namenjen. Potem uskladimo tehnične elemente (nape), ideje un prostorske zmožnosti. 'Klasika' pa je, da imamo vedno premalo prostora.« 
Ali opažate, da urejenost poslovnih prostorov vpliva na delovno učinkovitost zaposlenih?
»Ne vem, kako to vpliva na delovno učinkovitost, vsekakor pa vpliva na način dela ter razmišljanja. Seveda pa je za nas videz poslovnih prostorov zelo pomemben. Reprezentančnost prostorov je zelo pomembna, saj si večina naših kupcev želi spoznati partnerja osebno in si ogledati tudi njegove poslovne prostore. V teh primerih jih popeljemo po vseh naših poslovnih prostorih in ti morajo biti urejeni, da naredijo vtis.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *