|
|
||
Uresničevalec želja
Začetni stroški: od 1000 evrov
Marketing: reklami oglasi, brošure, plakati, od ust do ust, spletna stran …
Posebne zahteve: organizacijske sposobnosti, komunikativnost, ažurnost, dinamičnost
Potrebna oprema: telefon, računalnik, osebni prevoz
Popoldansko delo: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Dejstva
Vsakdo ima skrite želje, ki jih skuša izživeti. Zakaj jim pri tem ne bi pomagali? Odprite podjetje za uresničevanje sanj in poskrbite, da sanje vaših strank postanejo resničnost. Nekdo bi rad poletel s helikopterjem, nekdo drugi bi rad spoznal svoj pevski, športni ali igralski idol, tretji si želi ogledati snemanje filma. Bodite pripravljeni na uresničevanje tudi bolj bizarnih idej, a ves čas imejte v mislih, da imajo vsake sanje svojo ceno. Za bolj zahtevne in kompleksne želje bo treba plačati zajeten kupček denarja, medtem ko bodo bolj preproste dosegljive večji množici vaših naročnikov.
Trg
Ozrite se naokoli, prisluhnite in vprašajte ljudi, kaj hočejo imeti, narediti, dobiti … Obiščite na primer športna društva in njihovim članom namesto običajnih dejavnosti ponudite ekstremno doživetje, ki jim bo pognalo kri po telesu. Omejitev pri iskanju ciljne publike za vaše delo preprosto ni. Vsi ljudje imamo želje. Ne boste verjeli, koliko so ljudje pripravljeni plačati za nekaj, kar so si vedno želeli, a tega niso imeli poguma ali možnosti storiti.
Nasvet
Odlično odskočno desko za začetek boste imeli, če si boste vnaprej pripravili nekaj programov, ki bodo ponujali nekaj novega, nenavadnega, neobičajnega. Ne pretiravajte, temveč ostanite v okvirih normalnega, zlahka uresničljivega. Omogočite dekletu, da postane za eno noč prelepa Pepelka, sramežljivemu pisarniškemu delavcu, da se prelevi v vojaka, otroku ponudite možnost, da od blizu spozna žirafo v živalskem vrtu. Sprva se specializirajte za eno skupino ljudi, naj bodo to mladoporočenci, starostniki, otroci … Ko vam bo uspelo osrečiti njih, stopite na naslednjo stopničko in svojo dejavnost razširite.
|
|