Učenje angleščine že pri treh mesecih

Avtor: Petra Mauer | Objava: 12.02.2013

Nina Žerjal je pred dvema letoma postala master franšizor za metodo Helen Doron Early English (HDEE), ki temelji na učenju otrok angleškega jezika že od treh mesecev dalje. Svoj center v Ljubljani ima leto in pol, pred tem pa je osem let vodila lasten jezikovni center v Sežani.


Nina Žerjal: »V tujini je blagovna znamka Helen Doron že zelo uveljavljena, pri nas sem morala začeti čisto na začetku, kar ni bilo preprosto.« (Foto: Rajka Meše)

Nina je po izobrazbi profesorica angleškega in italijanskega jezika. Svojo kariero je začela kot učiteljica v srednji šoli, vendar se je tam počutila utesnjeno, zaradi česar se je odpravila na samostojno pot. »Poleg tega sem že od malega sanjala, da bom učiteljica in da bom imela svojo šolo. Odločitev, da pripeljem HDEE v Slovenijo, je nastala takoj, ko sem ta sistem spoznala. Res sem želela ponuditi tako možnost tudi otrokom v Sloveniji in po dveh letih moram priznati, da sem zelo srečna in ponosna, da sem naredila ta korak.«
 
Bistvena razlika od ostalih, klasičnih šol je v času pristopa k učenju jezika, saj se lahko udeleženci začnejo učiti tujega jezika že pri starosti treh mesecev. Ključni gradnik za uspeh je naravna metoda učenja angleščine, kar pomeni, da otroka izpostavljajo jezikovni kopeli s pomočjo zvočnih zapisov, ki jih starši vsakodnevno predvajajo v ozadju. Med izvajanjem tečaja z otroki vedno govorijo le angleško, tako se otrok jezika uči na enak način, kot se uči maternega jezika. Pri učnih urah gre tudi za vključevanje drugih čutov in ne le govora, saj so zelo dinamične, prepredene z glasbo, gibanjem … Vse to pripomore k večji učinkovitosti tečaja, saj si otroci tako najlažje zapomnijo nove besede in strukture.
 
Najprej uveljavitev blagovne znamke
 
Od prvega povpraševanja do podpisa pogodbe je sogovornica potrebovala dobre tri mesece. Prizna pa, da je to pomenilo delati noč in dan, da je pripravila vse, kar so od nje zahtevali. »Franšizodajalci so mi seveda na začetku pomagali in mi nudili podporo. Od njih sem prejela znanje, navodila za delo, pripravljene marketinške materiale, oblikovano celostno podobo, uveljavljeno ime s 27-letno tradicijo in mrežo drugih podjetnikov s podobnimi izkušnjami, saj je v mrežo vključenih 75 master franšizorjev.« Kot ena izmed njih mora izpolnjevati nekatere natančno določene pogoje, med katerimi je, na primer, uspešno doseganje s pogodbo določenih ciljev pri prodaji licenc za učne centre, istočasno mora uspešno voditi lasten center (tudi tu ima pogodbeno določene cilje) in nuditi vso potrebno podporo franšizojemalcem v Sloveniji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *