Učinkovita spletna stran podjetja

Avtor: Matjaž Toplišek | Objava: 07.05.2008

Deset najpomembnejših vprašanj, na katera morate odgovoriti, ko pripravljate spletno stran podjetja ali pa jo že imate.



Podjetniki si naročajo izdelavo spletne strani, saj si prek te obetajo hitrejši prodor na trg. A vsaka spletna stran vas še ne bo pripeljala do cilja. Učinkovita bo samo, če boste pred izdelavo odgovorili na naslednja ključna vprašanja:  

1.  Kateri cilji so pomembni pri izdelavi spletne strani? 

Cilji izdelave spletne strani so povezani s poslovnimi cilji podjetja. Izberimo tale primer: Podjetniku se odprejo nove možnosti za prodajo izdelkov. Treba je izdelati marketinško strategijo in uresničiti sanje. Določene so ciljne skupine, toda kako naj podjetnik ve, ali bo projekt uspel na internetu? Časa in denarja za raziskave ni dovolj, poslovno odločitev pa je treba sprejeti pred drugimi. Ob vstopu na internet so celo fizične zaloge prodaje in osebja omejene. Obstaja sicer možnost, da opravimo teste na začetku in na koncu izdelave spletne strani ter spremljamo rezultate. Tako se želje in intuicija podjetnika povežejo s testiranjem in merjenjem učinkov. Zadnja dva dejavnika pa zanesljivo odločata o uspešnosti projekta.  

Povzetek: Poslovni cilji vplivajo na optimiranje spletnih strani. Testiranje in merjenje pa lahko pripomoreta, da se večini napak, če bi upoštevali le intuicijo, lahko izognemo. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *