V znamenju Windowsa 8

Avtor: Esad Jakupović | Objava: 08.10.2012

V Berlinu je potekal že 52. sejem uporabniške elektronike IFA, na katerem so bili v osredju pametni televizorji s še višjo ločljivostjo, nove vrste prenosnikov, tehnologije 3D in splošna povezanost na internet.



»Digitalni in omreženi svet je doma v Berlinu,« je povedal dr. Christian Göke, operativni direktor Messe Berlin, na uradni otvoritvi največjega svetovnega sejma uporabniške elektronike in hišnih aparatov IFA 2012, ki je potekal med 31. avgustom in 5. septembrom.
 
»IFA še naprej raste – za industrijo in prodajo je jesen idealen čas v letu za priprave na božični oziroma novoletni vrhunec poslovanja,« je dodal. Rast sejma, čeprav minimalna, je v skladu z oceno dr. Rainerja Heckerja, predsednika nadzornega sveta združenja gfu, da bo letos trg uporabniške elektronike v svetu porasel za 2 odstotka, na 1,1 bilijon dolarjev. Nemško združenje za uporabniško in komunikacijsko elektroniko gfu in Messe Berlin pa sta skupna organizatorja sejma IFA.
 
»Še bolj povezano«
 
Na sejmu IFA so bili predstavljeni številni novi izdelki s celotnega področja inovativne in dinamične uporabniške elektronike, med katerimi so vse večji televizorji izjemne ostrine in blestečih barv, tridimenzijski TV-zasloni in monitorji z očali ali brez njih, hišna kina vrhunske avdiovizualne kakovosti, lahki in visokozmogljivi ultra tanki prenosniki, privlačne tablice in pametni telefoni, sploh visoka ločljivost (t.i. visoka definicija HD in štirikrat višja 4K) in zasloni z organskimi svetlečimi diodami (OLED). Skupna značilnost večine novih produktov je tudi vse večja povezljivost naprav tako na področju uporabniške elektronike kot tudi na področju informacijsko-komunikacijske tehnologije ter hitra širitev mobilne uporabe. Na sejmu so ponekod omenjali geslo »Hitreje, večje in ostreje«, kar se je nanašalo predvsem na televizorje in zaslone.
 
Na konec gesla bi lahko dodali tudi »še bolj povezano«, ker je postala povezljivost med napravami in na internet že standard. Več kot polovica letos prodanih televizorjev ima to možnost, s tendenco nadaljnje rasti. Podobno kot lani je bilo na sejmu veliko »pametnih« naprav in rešitev - pametnih televizorjev, pametnih telefonov, tako ali drugače pametnih tablic in drugih računalnikov, pametnih pralnih strojev in sušilnikov ter tudi drugih nič manj »pametnih« naprav. Številni produkti, rešitve in storitve so na sejmu potrdili, da so lahko zahvaljujoč internetu in hišnim omrežjem pametni ne le televizorji in sušilniki, temveč s pomočjo pametne programske opreme tudi druge naprave in celo varnostni sistemi. Pri tem se, kot še eden med vodilnimi trendi, nenehno povečuje vloga računalništva v oblaku.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *